5 טיפים לקריירה חדשה אחרי גיל 50

שינוי קריירה בגיל 50 זה לא דבר פשוט: שוק העבודה לא תמיד מסביר פנים והנסיון הרב שרכשתם יכול להיות לעיתים בעיה אצל מעסיקים מסויימים. עם זאת, אין אם אתם מעוניינים לערוך שינוי בקריירה, אין שום סיבה שתרימו ידיים. אספנו עבורכם חמש המלצות שיעזרו לכם להגשים את החלום התעסוקתי:

1. החליטו מה אתם מעוניינים לעשות
גיל 50 מהווה עבור רבים אפשרות לעשות שינוי לא רק בקריירה אלא גם באורך החיים. לכן, כשאתם באים לבחור קריירה שניה שקלו את סוג החיים שאתם רוצים לחיות וכיצד הקריירה השנייה תתמוך בורח החיים החדש הזה. אם אתם יודעים כבר בהתחלה שאתם מעדיפים אורח חיים שיכלול איזון רב יות בין העבודה לבין החיים הפרטיים אז יהיה לכם קל יותר לדעת אלו משרות מתאימות לכם יותר ואלו פחות. 

2. עשו רשימה של הכישורים שלכם 
כשאתם מחפשים קריירה שניה, חשוב לבדוק מהם הכישורים שיש לכם, ואלו כישורים ישמשו אתכם הלאה. לכן, מומלץ להכין רשימה הכוללת את כל הכישורים והמיומנויות שאספת לאורך השנים. לאחר מכן, סמנו לעצמכם באלו כישורים ומיומנויות הייתם מעוניינים להשתמש ואלו הייתם מעוניינים להשאיר מאחור. לאחר שיש לכם רשימה מסודרת בדקו אלו משרות מתאימות לכישורים שאתם מעוניינים לעסוק בהם והגישו מועמדות. למרות ששינוי קריירה בגיל 50 לא תמיד קל, הוא יכול להיות מהנה ויעזור לכם לגלות צדדים חדשים שלכם. 

3. חפשו תמיכה 
דבר חיוני במהלך חיפוש קריירה שניה הוא קבלת תמיכה מהמשפחה ומחברים קרובים. העזרה שלהם יכולה לבוא לידי ביטוי באופנים רבים: הם יכולים לבדוק עבורך האם יש משרות פנויות המתאימות לכישורים ולרצונות שלכם, הם יכולים לעזור לכם כממליצים בעת הצורך או שפשוט יספקו לכם אוזן קשבת וכתף תומכת במהלך החיפוש הלא פשוט.

4. תכנון היא מילת המפתח 
כדי להצליח למצוא קריירה חדשה יש צורך לתכנן את הצעדים בעקביות. לכן, לאחר שבררתם את הכישורים עימם אתם מעוניינים להמשיך, בדקו האם יש קורסים שאתם יכולים לקחת שיקדמו אתכם לעבודה הרצויה. בנוסף, מומלץ לעדכן ולשדרג את קורות החיים ולראות האם מה שמופיע בקורות החיים שלכם מייצג את מה שאתם רוצים ומתאים למשרה אליה אתם מגישים מועמדות. עם תכנן נכון אתם תהיו מוכנים למצוא עבודה שתתאים לכם. 

5. בדקו את שוק העבודה
לא מספיק לרצות לעשות הסבה מקצועית, אלא חשוב גם לאהוב את זה. לכן, לפני שאתם עושים את השינוי וקופצים למים בדקו היכן אתם יכולים להתנסות בעבודה דומה לפני שאתם מתחייבים לכך במשרה מלאה. אתם יכולים לחפש התנדבויות והתמחויות הדומות לעיסוק המעניין אתכם, דבר שיאפשר לכם להכיר מקרוב את המקצוע ולבדוק האם זה באמת מדבר אליכם. 

 

ליצירת קשר עם מערכת קלאב 50
יש למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם

Loading...

מומלץ להתפנק עם הטבות חדשות

{{PRODUCTID.NAME}}

{{ProductId.Website_ShortInfo}}

מומלץ להיפגש כאן

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

מומלץ לטייל במקומות חדשים

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

הצטרפו לרשימת 
התפוצה שלנו

Loading...