סובלים מצרבת? 7 מאכלים שיקלו עליכם

אם אתם סובלים מצרבת אתם בטח כבר מזמן יודעים מה לא לאכול, אבל מה עם המאכלים שדווקא היו יכולים לעזור לכם עם הצרבות? אספנו עבורכם שבע מאכלים שמקלים על הצרבת בכך שנלחמים בחומצות ומכסים את הקיבה בשכבת הגנה. 

1. ג'ינג'ר 
רבים יודעים שהג'ינג'ר עוזר לכאבי בטן והצטננות, אבל לא רבים יודעים שהוא גם נוגד חומציות. השיטה המומלצת ביותר כדי להקל על הצרבות היא להכין כוס תה עם ג'ינג'ר טרי. 

 

2. בננה
פירות בעלות חומציות גבוהה כגון תפוזים, ענבים ודובדבנים יכולים להחמיר את הצרבת. לעומתם, הבננה היא בעלת PH גבוה, דבר העוזר לאזן את רמת החומציות שבקיבה ולהקל על התסמינים. בנוסף, מכיוון שרמת ה- PH של הבננות נעה בין ה- 4.5 ל- 5.2, הבננה נחשבת לפרי בעל אחוזי האלקלין הכי גבוהים בטבע. 

 

קראו עוד: יוגורט, שום ובטטה- 8 מאכלים לחיזוק מערכת החיסון

 

3. יוגורט
היגורט עם מרקמו הקריר והקרמי גם יהיה לכם טעים וגם יעזור לכם להקל על הצרבות. מולץ לבחור ביוגורטים ללא סוכר בעלי אחוזי שומן נמוכים או ללא שומן בכלל. ארוחות בעלות אחוזי שומן גבוהים נוטים להקטין את הלחץ על סוגר הוושט התחתון (המקום בו הוושט פוגש את הקיבה) דבר הגור לתהליך עיכול איטי המעלה את הסיכון לצרבת. 

 

4. מלון
בדומה לבננה, המלון מכיל אחוזים גבוהים של אלקלין. אם אתם שותים שייקים מומלץ להוסיף מלון במקום פירות בעלי חומציות גבוהה כמו פירות יער.

 

 

5. ירקות ירוקים
למרות שכבר יש מיליון סיבות שונות למה כדאי לאכול ירקות על בסיס יומיומי, יש סיבה אחת שתעשה לכם הבדל בהרגשה והיא שירקות כגון אספרגוס, קאלה, תרד מלאות באלקלין ומרגיעות את הצרבות. 

 

6. שיבולת שועל
דגנים מלאים הם יעילים במיוחד בהקלה על צרבות, אך שיבולת שועל היא יעילה במיוחד. השיבולת שועל עבה ובעלת מרקם ג'לטיני במקצת, דבר הגורם ליצירת שכבת הגנה בקיבה ולהקלה יעילה מפני הצרבות. 

 

7. מסטיק 
המסטיק גורם ליצירה מוגברת של רוק, דבר המפחית את רמת החומציות בושט. מומלץ להמנע מטעמי מנטה או נענע מכיוון שהם גורמים להרגעת הוושט לחומצות שונות לעלות למעלה. 

 

 

 

ליצירת קשר עם מערכת קלאב 50
יש למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם

Loading...

מומלץ להתפנק עם הטבות חדשות

{{PRODUCTID.NAME}}

{{ProductId.Website_ShortInfo}}

מומלץ להיפגש כאן

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

מומלץ לטייל במקומות חדשים

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

הצטרפו לרשימת 
התפוצה שלנו

Loading...