לכבוד הקיץ שהגיע: זהו גן השעשועים של אירופה!

היער השחור שבדרום גרמניה הרוויח ביושר את הפיכתו ליעד פופולארי בקרב משפחות. על פני שטח לא גדול מצויים עשרות פארקים ומתקני שעשועים לילדים, בני נוער וגם מבוגרים, המבטיחים בילוי נהדר לכל המשפחה בלי נסיעות ארוכות בין יעד ליעד. 

הריכוז של מקומות בילוי נהדרים בשטח קטן יחסית בלב אירופה אינו שכיח והוא שהפך את היער השחור עם ילדים לכה אטרקטיבי עבור משפחות. רוב מקומות הבילוי נמצאים תחת צל העצים, שצפיפותם ועלוותם הסבוכה העניקה למקום את שמו, מה שהופך את היער השחור לאידיאלי בקיץ.

כרטיס היער השחור

זהו כרטיס המעניק כניסה חינם והנחות ב-140 אתרים ברחבי היער השחור. הכרטיס תקף ל-3 ימים שאינם חייבים להיות עוקבים והוא בתוקף לאורך שנה המתחילה באפריל ומסתיימת במרץ. ישנם אתרים בהם ניתן להיכנס בחינם גם לאחר ניצול 3 הימים האמורים.  

מחיר כרטיס משפחתי (2 מבוגרים ועד 3 ילדים בגילאי 4-17) הכולל כניסה לפארק אירופה עומד על 229 יורו. מחיר משפחתי ללא כניסה לפארק אירופה הוא 111 יורו. 

אז למה טיול מאורגן?

כי לך תבחר מסלול נכון מבין 140 יעדים, ועוד ב-3 ימים, מבלי לדלג על האתרים הטובים באמת. למצוא את היעדים המשובחים ולדעת לדלג על השגרתיים – בשביל זה צריך היכרות מעמיקה עם השטח. טיול מאורגן ליער השחור הוא פתרון מצוין, ולא בהכרח יקר, עבור משפחות רבות.

"צברנו ניסיון עם אלפי מטיילים שנהנו מהטיול המאורגן ביער השחור כך שאנחנו כבר יודעים מה שווה ואיזה אתר הוא אטרקטיבי, ועל מה כדאי לוותר", מספר מדריך הטיולים נאור הררי, המתמחה באזור היער השחור ועמק הריין. 

משפחות רבות הנוסעות ליער השחור בוחרות בטיול 'כוכב', מתמקמות בבית מלון אחד ויוצאות ממנו לטיולים יומיים. "לאור הניסיון שצברנו, הגענו למסקנה כי בטיול בן שבוע ביער השחור עדיף לעבור בין 2 בתי מלון כדי לצמצם את זמני הנסיעות מהמלון לאתרים ובחזרה", מפרט נאור הררי. "וכך גם עם הטיסות: החלטנו לנחות בציריך ולהמריא בחזרה ארצה מפרנקפורט או להיפך, ובכך לחסוך את הדרך הארוכה בחזרה אל שדה התעופה ממנו המראנו.

"בטיול מאורגן המדריך עורך היכרות מעמיקה עם המקומות. זה לא סתם לבוא ולעשות V אלא להכיר את האזור והסביבה, על נופיה ואנשיה.

"ומה שאולי הכי חשוב – טיול מאורגן, במיוחד למקום כמו היער השחור, מאפשר לילדים להכיר חברים חדשים והם מתחברים, מעסיקים את עצמם ומעבירים את הזמן ביחד ובכיף". 

אז לאן נלך?

כאמור, היער השחור עמוס במקומות בילוי. אלה המרכזיים שבהם.

פארק אירופה 

הלב של היער השחור והמקום מס' 1 לבילוי. נמצא סמוך למשולש הגבולות גרמניה-שוייץ-צרפת, לא רחוק מפרייבורג. הפארק מחולק לאזורים לפי מדינות אירופה. בכל אזור, חוץ ממסעדה עם אוכל מקומי, מתקני אקסטרים חדשנים ומופלאים. 

פארק אירופה אינו רק השיא של היער השחור אלא אחד ממקומות הבילוי הטובים באירופה. אם עוד לא ביקרתם בפיורד נורבגי או שעוד לא ירד לכם שלג רוסי על הראש, הגעתם למקום הנכון! רכבת הרים, ספינת חלל השטה בין מגדלים, מגלשות מים, מסלול מרוצים ועוד ועוד. תפנו לפחות יום אחד. לאתר >> לחץ כאן

פארקי שעשועים

פארק שטיינוואסן (Steinwasen). פארק שעשועים בלב היער, סמוך לפריי בורג. האטרקציות המרכזיות בו הן מגלשת הרים, רכבת הרים, גשר תלוי וגן חיות קטן. לאתר >> לחץ כאן

פארק מליסקופף. פארק לכל המשפחה ובו מגלשות הרים, פארק חבלים, מסלולים אתגריים, תלת אופן לדאונהיל (יש דבר כזה!), באנג'י וכו'. לאתר >> לחץ כאן

פארקי מים

פארק באד פרדייז (Bade paradies). פארק מים גדול בסמוך לאגם טיטיזי ובו כל מה שצריך: מגלשות, בריכת גלים, קמיקזות ושלל איתגורים רטובים. הפארק מקורה ולכן מתאים גם לימים קרים. המתקנים מחולקים לפי גילאי ילדים, יש גם אזור סאונה למבוגרים בלבד. לאתר >> לחץ כאן

אתגרי ואקשן

פארק החבלים של טריברג. פארק אתגרי הנמצא בלב היער ומומלץ לשלב את העצירה בו בדרך ליעד נוסף, מפלי טריברג. בפארק מסלולים לפי דרגות קושי וההמלצה היא לא לקפוץ ישר לרמה הגבוהה ביותר, אפילו לא למבוגרים ביניכם.

קרוניות בטודנאו. מגלשת הרים (קרוניות אלפינית") באורך 3 ק"מ, מסלול הנחשב לאחד מהארוכים והטובים בעולם. מתחילים על ההר ויורדים לנחל שלמטה. הכניסה מגיל 3, מומלץ לבוא על הבוקר ולהימנע מהתור בכניסה. לאתר >> לחץ כאן

מגלשות הרים בגוטאך (Rodelbahn Gutach). גרסה מרוככת למגלשות בטודנאו, מתאימות לילדים קטנים ולכל מי שמחפש התנסות רגועה וכיפית במגלשות הרים.

פארק חבלים קנצינגן (Kenzingen). 9 מסלולים עוקבים לפי דרגת קושי עולה, כולל אומגות, נפילות חופשיות (מאובטחות היטב כמובן) וסולמות חבלים, והכל עם ציוד אלפיני תקני. יש גם מסלול לפעוטות ממש. תענוג.

מכרה הופננגשטולן. אם שאלתם את עצמכם איך נראה מכרה עתיק מבפנים, הנה המקום שיספק את התשובה. מכרה הניקל והמתכות שהיה פעיל מהמאה ה-18 ונסגר, הפך בשנת 2000 לאתר תיירות. בכניסה מקבלים פנס כורים והסיור יורד לעמקי האדמה. ילדים מתים על זה! 

לאתר >> לחץ כאן

טבע

אגם טיטיזי ((Titisee. קלאסיקה: אגם קטן ותכול בלב יער ירוק, סביבו מסלול הליכה קצר ויפה וניתן לשכור סירה קטנה ולשוט בו. מקום מצוין להירגע ולהתקרר מכל האקשן והפעלתנות. 

הר פלדברג. בגובה 1,493 מטרים הר פלדברג הוא הגבוה ביער השחור. הרכבל שמשמש בחורף את גולשי הסקי מעלה את המטיילים גם בקיץ, תוך תצפית מקסימה. למעלה יוצאים למסלולי הליכה בהם פוגשים יצורי יער מעץ, טרולים ופיות, תוך מילוי משימות.  

קניון ווטאך ((Wutach. קניון מרהיב הנקרא ע"ש הנהר הזורם בו. טיול רגלי בקניון עובר בין צוקים נישאים, גשרי חבלים מתנדנדים ושבילים קסומים בתוך היער. 

מוזיאונים

מוזיאון מרצדס. שורשי חברת הרכב המפורסמת נמצאים אי שם ב-1886, אז הציג קרל בנץ תלת אופן ממונע, שנחשב למכונית הראשונה בעולם. סיור במוזיאון המרהיב של מרצדס בשטוטגרט הוא מסע בהיסטוריה של תעשיית הרכב. לאתר >> לחץ כאן

מוזיאון הרכבות. אמנות אירופית. הרכבות הן דגם מוקטן של מערכת הרכבות במציאות, הנוסעות ביער השחור. בכל רגע נתון נוסעות במודל 40-50 רכבות על פני כ-1,500 מטרים של מסילות, בדגם מוקטן של היער השחור עצמו. 

ליצירת קשר עם מאת: אשת טורס
יש למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם

Loading...

מומלץ להתפנק עם הטבות חדשות

{{PRODUCTID.NAME}}

{{ProductId.Website_ShortInfo}}

מומלץ להיפגש כאן

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

מומלץ לטייל במקומות חדשים

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

הצטרפו לרשימת 
התפוצה שלנו

Loading...