טיולים למבוגרים במרכז הארץ

טיולים משותפים זה כידוע אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים לעשות יחד ולכן אנחנו מארגנים ומוציאים באופן קבוע טיולים למבוגרים במרכז הארץ, בצפונה ובדרומה, על מנת לאפשר לכם לשבור את השגרה וליהנות מטיול וחברה טובה. 

אבל היות ואנחנו מבינים שרבים מכם היו מעדיפים גם לצאת מדי פעם לטיולים אישיים וספונטניים (ואנחנו גם מאוד מעודדים אתכם לעשות כך), החלטנו להציג בפניכם כמה רעיונות לטיולים למבוגרים במרכז הארץ, כאלה שמתאימים לכל גיל ולא תצטרכו להרחיק בשביל להגיע אליהם. 

5 מקומות מומלצים לטיולים למבוגרים במרכז הארץ

כפר הבפטיסטים במקורות הירקון 

רובנו מקשרים את נחל הירקון לפארק הירקון בתל אביב, שגם בו ניתן למצוא נקודות טיול נפלאות. אבל הפעם נרצה להכיר לכם את אזור אחר של הנחל, אשר מוצאו במקורות הירקון בסמיכות למקום בו הייתה ממוקמת טחנת הקמח " אל-מיר", אשר ממוקמת כיום במקטע הצמוד לגבול המזרחי של המתחם ומהווה נקודת מוצא למסלול טיול המתאים למבוגרים, היות ולא מדובר על מסלול מורכב במיוחד. המסלול כולל גם את בריכות הנופרים הממוקמת כ-400 מטרים משם וניתן לסיים את המסלול בתל אפק –מבצר קדום דגול ומרשים שלא תרצו לפספס. אורכו הכולל של המסלול הוא 3 ק"מ והוא מתאים לכל המשפחה, לחילופין תוכלו להתמקד רק באחת מנקודות העניין הללו ועדיין ליהנות מטיול נפלא ומהנה. 

נחל אלכסנדר

נחל אלכסנדר זורם במרכז הארץ, קרוב לעמק חפר ומדובר באחד המסלולים הקסומים והנוחים לטיול באזור. הדעות לגבי מקור שמו חלוקות, יש הטוענים שהוא קרוי על שם אלכסנדר ינאי ואחרים טוענים כי מדובר בשיבוש שמו הערבי של הנחל "איסכאנדיר", אך בכל אופן מדובר במסלול נפלא וקליל. המסלול מתחיל בגשר הצבים וממשיך עד לשפך הנחל בחוף הים, בדרך ניתן לצפות בצבים הרכים שחיים בנחל, לעבור דרך חורבת סמארה הפורסת בפנינו נוף יפיפייה ולהנות מצמחיית הנחל הנהדרת ומפריחה פסטורלית (בעונה) בצידי הדרך. המסלול הוא מסלול מונגש, כך שכל אחד ואחת יכולים להנות מיום טיול שימשי ונעים

אפולוניה/ תל אשף

מדובר באחד מהאזורים היפים והמרשימים לטיול, שיכול להוות מקום נפלא לטיולים למבוגרים במרכז הארץ, היות והוא נמצא ממש לא רחוק מאזור התעשייה של הרצליה. מדובר על שרידי העיר הקדומה אפולוניה, הנמצא על מצוק כורכר המתנשא מעל החוף ובגלגולה הסופי לפני הקמת העיר הרצליה, היתווה כפר דייגים ששכן במקום. כיום, מצוי שם גן לאומי שמאפשר לנו להכיר את התרבויות העתיקות, לחזות בחלקים שונים ששוחזרו מהעיר הקדומה כמו רצפות פסיפס יפיפיות, מגדל העוז הצלבני, שרידי הנמל ועוד. בנוסף, האזור כולו עשיר בצמחייה יפיפייה הייחודית לו ואם יתמזל מזלכם, גם להציץ בחיות הבר שחיות שם. 

יער קולה

יער קולה ממוקם קרוב לראש העין ועם זאת הוא אינו מוכר כמו יערות אחרים באזור. מדובר בפיסת טבע נפלאה, המאפשרת לטייל במסלול קליל בין כ-4 קילומטרים המשלב בין היסטוריה, טבע וארכאולוגיה או לחילופין מזמין אתכם לשוטטות ספונטנית ביער הנפלא. אם תבחרו באפשרות הראשונה, התחילו באנדרטת אלכסנדרוני ולאחר ביקור בה, המשיכו עוד כ-800 מטר לפיצול השביל משמאל והמשיכו מערבה כשאתם חולפים על פני שרידי כפר ערבי נטוש ומרבדי פרחים ססגוניים. המשיכו בדרך העפר המאפשרת הליכה נינוחה עד למוזוליאום הרומי - מבנה מרשים ומפואר שהשתמר כמעט בשלמותו, המהווה את נקודת הסיום של המסלול. בכל דרך בה תבחרו תגלו כי מדובר באזור יפה, מלא בטבע ושקט, שיעניק לכם יום טיול חווייתי ונהדר. 

בדקו גם:

רוצים להצטרף לקבוצות המטיילים שלנו?

לחצו כאן, בחרו בטיול שאליו תרצו להצטרף והירשמו

ליצירת קשר עם טל יהודאי, מערכת ביגטיים
יש למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם

Loading...

מומלץ להתפנק עם הטבות חדשות

{{PRODUCTID.NAME}}

{{ProductId.Website_ShortInfo}}

מומלץ להיפגש כאן

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

מומלץ לטייל במקומות חדשים

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

הצטרפו לרשימת 
התפוצה שלנו

Loading...