ציפוי חרסינה או emax?

בדומה לבריאות הכללית, כך גם ההתבגרות יוצרת תהליך בלאי טבעי שיכול להשפיע על השיניים וחלל הפה.
מצב זה יכול להוביל ליובש, תזוזת שיניים, שחיקה, עששת, בעיות בשורש השן ומחלות חניכיים, המאופיינות בזיהום ודלקת.
החדשות הטובות הן שיש מה לעשות, החל משימור, מניעה וטיפול מקצועי ונכון, כמו גם השימוש בציפויי שיניים שנותנים מענה אסתטי, פרקטי ורפואי.


מה קורה לשיניים בסביבות גיל 50?

כאמור, החל מגיל 50 עלולות להתעורר בעיות בחלל הפה, שיכולות לגרום להתדרדרות במצב השיניים והחניכיים, ולכן דורשות טיפול מקדים ומענה מקצועי. 

הבעיות הנפוצות בגילים אלו כוללות:

  • שחיקת שיניים שיכולה לגרום להתקצרותן.
  • תזוזת שיניים שעלולה להיגרם גם כתוצאה מביצוע עקירות שלא טופלו כראוי לאורך זמן.
  • היווצרות חללים שיכולים להשפיע על אופן סגירת הפה והלסת. 
  • איבוד גובה השן שלעיתים גורם לקמטים בצידי הפה. 
  • רגישות בשיניים כתוצאה מנסיגת חניכיים, הגורמת לחשיפת השורשים. 


ציפויי שיניים: לימינייט (חרסינה) או EMAX

ישנם שני סוגי ציפויי שיניים נפוצים:

ציפוי לימינייט - מדובר במעטפת דקה של חרסינה, המיוצרת במעבדה ייעודית ומודבקת על גבי השן. היתרונות כוללים: 

  • שימוש בטכנולוגיה מתקדמת העושה שימוש בסורק מיוחד שדוגם את הפרמטרים המדויקים של השיניים הטבעיות. בשיטה זו, ניתן ליצור ציפויים המתאימים באופן סובייקטיבי לחלל הפה של המטופל. 
  • יצירת ציפוי המדמה את המראה הטבעי של השן.  
  • הדבקת הציפוי ללא צורך בהשחזה, למעט נגיעות קטנות, במטרה לשמור על צורתה המקורית של השן.
  • בחירת גוון השן והתאמתו לשיניים הנוספות.
  • הגנה על השן מפני שחיקה.


לדבריה של ד"ר בן צבי, ציפוי חרסינה מאפשר גם שינוי גוון וצבע של שיניים מוכתמות, את תכנון צורת השיניים, סגירת מרווחים, מילוי סדקים והארכת שיניים חתוכות.
כך זוכה חלל הפה למראה יפיפה של שיניים בוהקות, אחידות ואסתטיות.


ציפויי EMAX - זהו סוג חדשני של ציפוי חרסינה חזק במיוחד, המאפשר התאמה אישית ומדויקת לחיוך של המטופל, בעזרת הדמיה. יתרונות השיטה כוללים:

  • הוספת שכבת הגנה לשיניים הטבעיות.
  • שמירה על גוון אחיד לאורך שנים.
  • עמידות ושיפור הפונקציונאליות של השן הטבעית. 
  • שמירה על היגיינת הפה (שימוש בחוט דנטלי, קיסמי שיניים וכדומה), בזכות היכולת להדביק את הציפויים על כל שן בנפרד.  

ד"ר בן צבי מסבירה כי בעזרת ציפויי EMAX ניתן לשפר את מצבן של שיניים עקומות, לשנות את גוון השן וצורתה וליצור מראה אסתטי ומוקפד. 
לפרטים נוספים השאירו פרטים כאן >

טכנולוגיה מתקדמת באמצעות סורק תלת ממד

בין אם מדובר בכתרים, ציפויים או טיפולים רבים אחרים שמציעה המרפאה, כאשר התהליך נעשה באמצעות סריקה ממוחשבת, הוא הופך לנוח וקל יותר עבור המטופל, וגם איכותי יותר מבחינתה של ד"ר בן צבי.
בזכות הסורק -3Shape TRIOS MOVE החדש, מתקבלת תמונת תלת ממד מדויקת של השיניים. התמונה מועברת דרך המחשב למעבדה, במטרה לדייק את הכנת הציפויים בצורה מקצועית ומיטבית. כך ניתן להציג למטופל את התוצאה הצפויה, במסגרת שיחת תיאום ציפיות המקדימה לטיפול. הסורק המתקדם גם מאפשר לאנשי מקצוע להשוות סריקות של מטופלים בין הביקורים, במטרה לעקוב אחר השינויים במצב השיניים ולהתייחס ליעילות הטיפול בזמן אמת. 


כל הטיפולים המשלימים תחת קורת גג אחת

השירותים של שתי המרפאות הממוקמות בתל אביב ובראשון לציון, ומנוהלות על ידי ד"ר מאיה בן צבי, מספקים מענה מקצועי לשיקום הפה וטיפולים אסתטיים, וכוללים: הלבנת שיניים, החלפת סתימות, כתרי חרסינה ותותבות, עקירות, שתלים דנטליים, הארכה או קיצור של השיניים, כירורגיית פה ולסת, השתלות עצם, ציפוי חרסינה וטיפולי שיננית.

כל הטיפולים מבוצעים על ידי צוות מנוסה, מקצועי וותיק, ונעשים תוך הקפדה על שימוש בציוד וסטריליזציה העומדים בסטנדרטים בינלאומיים.
השיטות החדישות והמתקדמות כוללות השתלת שיניים ממוחשבת, המתבצעת על ידי רופא מומחה פה ולסת. כל השתלים והחומרים הדנטליים מאושרים על ידי ה-FDA.


ד"ר מאיה בן צבי - סטודיו לאומנות דנטלית

המתודולוגיה לעיצוב ציפויי שיניים שפיתחה ד"ר מאיה בן צבי, מבוססת על שנים רבות של ניסיון בתחום. לפי שיטה זו, התהליך מתבצע בהתאם לעבודה אינטראקטיבית ובזמן אמת, ולא על פי שבלונה חיצונית וגנרית. התהליך מייצר התאמה מושלמת של התוצר לכלל מאפייני הפה, לרבות צבע הפנים ומבנה הלסת בהבעות הפנים השונות.


ד"ר מאיה בן צבי עוסקת בתחום רפואת שיניים משנת 1999. כבעלת ניסיון בשיקום הפה, שיקום על גבי שתלים ובאסתטיקה דנטלית, היא מתמקצעת גם בציפויי חרסינה שלטענתה מבוססים גם על טיפולים נוספים, במיוחד בגילי 50 ומעלה.
"בנוסף לפן המקצועי, חשוב לי מאוד להעניק יחס אישי, שבא לידי ביטוי בראש ובראשונה בפגישת תיאום ציפיות, במסגרתה אני מנסה להבין מה חשוב לפציינט, מה מפריע לו ואיזו תוצאה הוא רוצה להשיג. בהתאם לכך נבנית תוכנית טיפול סובייקטיבית, הכוללת ליווי ומעקב, גם לאחר סיום התהליך", היא אומרת ומסבירה מדוע חשוב לקבל מענה למגוון הבעיות בשיניים תחת קורת גג אחת: "מטרת ציפויי השיניים היא לתת מענה אסתטי ורפואי. לפני שמתחילים, לעיתים צצות בעיות הדורשות התייחסות, בין אם מדובר ביישור שיניים, טיפול בדלקת חניכיים, ביצוע סתימות ואתגרים נוספים המאפיינים את גילי 50+. לצורך כך יש לנו צוות מקצועי המורכב ממגוון רופאים המתמחים בתחומים שונים, ושיתופי פעולה עם רופאים מהשורה הראשונה, ליצירת מענה הוליסטי ומיטבי".

תהליך תכנון והתאמת הציפויים כולל שתי פגישות. בראשונה נערך תיאום ציפיות, בדיקה, סריקה והדמיה בתלת ממד. לאחר מכן, מתבצעת הכנה של השיניים והרכבת הציפויים הזמניים. כעבור 10 ימים עד שבועיים, מתקיימת הפגישה השנייה במהלכה מותקנים הציפויים הקבועים. ניתן לצפות כמה שיניים בודדות או את כל הפה. 

לאחר סיום הטיפול, מתקיים מעקב הכולל טיפול של שיננית המוסמכת לערוך ניקוי שיניים עם ציפוי, וביקורות שגרתיות.


לפרטים נוספים השאירו פרטים כאן >

או התקשרו לטלפון 072-3310022

ליצירת קשר עם מאיה בן צבי (תוכן פרסומי)
יש למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם

Loading...

מומלץ להתפנק עם הטבות חדשות

{{PRODUCTID.NAME}}

{{ProductId.Website_ShortInfo}}

מומלץ להיפגש כאן

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

מומלץ לטייל במקומות חדשים

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

הצטרפו לרשימת 
התפוצה שלנו

Loading...