אל תפספסו את הקהל הזה
כיום חיים בישראל כ- 1.4 מיליון מבוגרים מעל גיל 60, ושיעורם באוכלוסייה כמעט ויוכפל בעשור הקרוב.
בני 60 פלוס מיוצגים בשיעור גבוה בעשירונים העליונים ומחזיקים ביותר מ-70% מהנכסים הפיננסיים במשק
בני 60 פלוס מהווים את הקבוצה הצרכנית ובעלת כוח הקניה הגבוה ביותר מכל קבוצת אוכלוסייה אחרת!
בני 60 פלוס הינם בעלי אמצעים כספיים פנויים יותר, בריאים יותר מבעבר, מספרם גדול יותר ממספר הצעירים, זמנם פנוי יותר (הילדים כבר לא בבית) והם פתוחים יותר לפנק את עצמם, להשקיע את הכסף שלהם ולדאוג לעתידם ועתיד ילדיהם.
ביגטיים60+ הינו מועדון הלקוחות החברתי הגדול ביותר לבני 60 פלוס ומונה 60,000 חברים פעילים וכ-40,000 חברים בעמוד הפייסבוק של המועדון.
ביגטיים 60 פלוס - מחברים מותגים לאוכלוסייה המבוגרת
ביגטיים60+ מציע לכם פלטפורמות שיווקיות אפקטיביות ומגוונות להגיע לקהל יעד ממוקד זה שהינו בעל זמן וכסף פנוי.
מספרים ופלטפורמות:
DATA ביגטיים:
מונה כ- 60,000 חברים משלמים.
רשת קהילות פייסבוק ביניהן:
קהילת 'נשים מעל 50'
קהילת '50 ומעלה סיבות לחייך'
קהילת 'לייף סטייל מעל 50'
קהילת 'גו פיפטי' ועוד...
אתרי תוכן ושותפי מדיה:
ביניהם: מרכז הפרישה הישראלי עם 30,000 מדוורים פעילים
בא במייל עם 150 אלף מדוורים פעילים
ועוד...
Offline - מגזין "החיים הטובים":
מגזין "החיים הטובים" מביא את הבשורה החמה ומציע לנו כיצד נוכל לחיות חיים מלאים יותר, בריאים יותר ומהנים יותר! מגזין לייף סטייל מהודר לגילאי 50 ומעלה, בהפצה למפתן הדלת של 60,000 בתי אב מנויים, ובנוסף, נמכר ברשתות הספרים: צומת ספרים וסטימצקי.
מביא את הטוב ביותר מעולמות הלייף סטייל:
הלוקיישנים הכי ציוריים בארץ ובעולם; המלצות תרבות אודות מופעים, הצגות, פנאי וספרים; חידושים מעולם הרפואה וכתבות על אורח חיים בריא. ביקור בבתים מעוצבים ומעוררי השראה, מתכונים מאת השפים הטובים ביותר בישראל, לצד המלצות על המסעדות הכי חמות וסקירת יינות מובחרים לצד עצות מאת מומחי כלכלה ופיננסים להתנהלות חכמה עם הכסף שלכם ועוד ועוד.
כמה הוא מוצלח? על פי סקר 2013 TGI מגזין "החיים הטובים" – הינו היחיד המגיע לקהל בני 60 פלוס באופן ממוקד ובפריסה ארצית ונהנה מחשיפה גבוהה יותר מאשר למגזינים ייעודיים כ"ליידי גלובס" ו"עולם האשה".
אתר האינטרנט של מועדון ביגטיים60+
אתר אינטרנט ייחודי המשלב נושאי תוכן יחד עם פעילות חברתית ענפה ונהנה מ-150,000 גולשים ייחודיים בחודש הנחשפים לתכנים שיווקיים והמלצות.
'החיים בשישים':
מתחם תוכן לאוכלוסייה המבוגרת, בשת"פ עם גלובס, המופיע באתר גלובס.
ביגטיים שופס:
חנות מקוונת לגיל השלישי בשת"פ עם וואלה שופס
שיווק דיגיטלי:
עם קהל רימרקטינג של למעלה מ- 200,000 אנו מציעים עבורך מגוון פתרונות דיגיטליים נוספים במגוון כלי המדיה.
ניוזלטרים: מדי שבוע אנו מדוורים את הניוזלטר של מועדון ביגטיים לכ-40 אלף נמענים פעילים עם נתון של 28% אחוזי פתיחה ורשימת תפוצה המפולחת עפ"י מגדר, אזור מגורים, עולמות תוכן ומאפיינים נוספים. הנמענים נהנים ממידע על אירועים ייחודים, הטבות, חדשות ושירותים.
תפוצת מסרונים ענפה - הודעות SMS הנשלחות לכ-35,000 חברים/ות פעילים/ות, ובנוסף, תפוצת מסרונים נוספת של מחזיקי כרטיס MAX המונה 17,000 נמענים.
קבוצות וואטסאפ ייעודיות בפריסה ארצית
קיום כנסים ואירועים:
ביגטיים60+ הינו מועדון הלקוחות היחידי שיש לו מגע קרוב ואמיתי עם חבריו בזכות מגוון האירועים החברתיים שאנו יוזמים: מדי חודש נערכים עשרות מפגשים קבועים בבתי חברים, אירועים מיוחדים, הרצאות בשלל נושאים – מטיפוח, קריירה ועד בריאות ופיננסים – הכוללים דוכני קד"מ ומכירות. תצוגות וחסויות.
ערוץ סניור בשת"פ עם HOT:
אחד הערוצים הנצפים ביותר ב-HOT ומגיע לחשיפה של כ-400,000 צופים.
ערוץ ייעודי ללקוחות הגיל השלישי עם מגוון תכנים בנושאי בריאות ולייף סטייל, סרטי קלאסיקות, סדרות אהובות, תכניות כושר מהבית ועוד.
לערוץ הוט סניור, מתחם תוכן ייעודי "החיים ב60" בשיתוף פעולה עם גלובס, האתר הכלכלי של המדינה עם מעל ל-200,000 ביקורים ביום.