סדנאות לגיל 50 פלוס

בביגטיים, אנחנו אוהבים להיפגש. להיפגש ביחד בטיולים, בהופעות, בהרצאות, במסיבות וכמובן גם בקורסים וסדנאות לגיל 50 פלוס, שמאפשרים לנו להיחשף לידע חדש ומגוון ולפעמים אף להעמיק אותו. אנחנו מאמינים שניתן להתנסות וללמוד בכל גיל ולכן אנחנו מציעים מגוון רחב של סדנאות שונות לקהל הלקוחות שלנו.

היות ואנחנו מכירים בחשיבותה של הלמידה התמידית, אנחנו מזמינים אתכם ללמוד לא רק במסגרת הפעילויות שלנו והיינו רוצים להציע לכם כמה אפשרויות לסדנאות לגיל  50 פלוס, שאנחנו בהחלט בטוחים שיוכלו לעניין אתכם. 

5 סדנאות לגיל 50 פלוס שבטח לא חשבתם עליהם

סדנת תזונה ובישול בריא – יש גיל מסוים שבו כבר אי אפשר לאכול מכל הבא ליד ולקוות לטוב, לפעמים זה מגיע בהמלצת הרופא ובפעמים אחרות,
המדדים של הבדיקות השונות כבר מתחילים לחרוג מהנורמה או שההרגשה בבטן אחרי ארוחה כבדה או שומנית, היא כבר לא מה שהייתה פעם.
לעשות שינוי תזונתי ועוד להצליח לבשל אוכל בריא וטעים, לא תמיד עובד לכולנו ועוד אחת כמה וכמה, אם זה לא מה שהורגלנו אליו. לכן השתתפות בסדנה שתלמד אותנו מה נכון לנו תזונתית וגם איך לבשל אותו נכון, טעים ובריא, יכולה להוות בילוי מהנה ומלמד עבור כל מי שכבר עבר את גיל 50. 

סדנת טיפוח טבעי למבוגרים – כשהגוף שלנו מתחיל להשתנות מבפנים, לרוב גם מגיעים איתו לא מעט שינויים חיצוניים, שמאותתים לנו על הזמן שעבר. אנחנו מאמינים כי השינוי הזה חשוב ומבורך כי הוא מעיד על כברת הדרך שכבר עברנו, אבל חשוב שגם ניתן לו מקום.
סדנת שעוסקת בטיפוח בין אם טבעי ובין אם לא, היא מסוג הדברים הכי מדויקים למי שמחפש סדנאות לגיל 50, כי היא תעניק לכם מידע ופרקטיקה שתולו לקחת אתכם להמשך הדרך.

סדנת יין – עכשיו כשהילדים כבר גדלו ונותר לנו הרבה יותר פנאי, זה בדיוק הזמן להנות מכל הנאות החיים ויין הוא בהחלט אחת מהם. סדנאות יין הן לרוב מאוד חווייתיות מצד אחד ומאוד מעשירות ומעמיקות מצד שני והן מתאימות כחוויה נפלאה לכל מפגש או מסיבה, כי הן לרוב גם יכללו טעימות יין שזה בפני עצמו בילוי נהדר. 

סדנת סטיילינג – רובנו מתלבשים באותו הסגנון כבר שנים ולפעמים הדבר לא בהכרח משקף, את האני החדש או המעודכן שלנו. אז אומנם סדנאות סטיילינג, לרוב מתקשרות יותר לחוויה נשית, אבל לא מעט גברים גם יכולים להרוויח מהן ולגלות את הארון שלהם מחדש בעזרתן.
זאת לרוב חוויה מעצמיה ונפלאה, שמאפשרת לנו להתרענן ולגלות מקומות עמוקים בתוכנו, שפעמים רבות בכלל לא בהכרח קשורים לבגדים.

סדנת מדיטציה – אנחנו בטוחים שרבים מכם לא חושבים בהכרח על מדיטציה, כשהם חושבים על סדנאות לגיל 50, אבל היופי במדיטציה זה העובדה כי ניתן להתחיל לתרגל אותה בכל גיל. המדיטציה מאפשרת לנו רוגע, נחת וחיבור לעצמנו וזה בהחלט משהו שרבים מאוד מאיתנו יכולים להרוויח ממנו. אז כן, יש היום ברשת לא מעט סרטונים והדרכות שיכולים ללמד אותנו איך להתחיל למדוט, אבל לסדנה שמאפשרת לנו לעשות זאת ביחד יש הרבה מאוד כוח, גם מבחינת המחויבות שלנו לדבר ועוד יותר, הודות לחוויה הגדולה של המדיטציה בחברותא. 

אז אנחנו מזמינים אתכם ללמוד, לחקור ולהתנסות גם במסגרת הפעילויות והסדנאות השונות שאנחנו מציעים לכם, אבל מקביל גם להתנסות בסדנאות מגוונות, שאת חלקן אתם בהחלט גם יכולים לארגן בעצמכם. 

ליצירת קשר עם טל יהודאי, מערכת ביגטיים
יש למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם

Loading...

מומלץ להתפנק עם הטבות חדשות

{{PRODUCTID.NAME}}

{{ProductId.Website_ShortInfo}}

מומלץ להיפגש כאן

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

מומלץ לטייל במקומות חדשים

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

הצטרפו לרשימת 
התפוצה שלנו

Loading...