חנן דרורי מציג: 5 סימנים שמוכיחים שאתם פשוט לא יכולים בלי מוזיקה

חנן דרורי, VJ ומרצה המתמחה במוזיקת שנות ה- 60, כבר מחכה בקוצר רוח למסיבת הפורים של קלאב 50 במלון דניאל בהרצליה, שם הוא יתקלט ויגרום לכם לרקוד עד אור הבוקר. בינתיים, שאלנו אותו מתי הוא גילה שהוא מכור למוזיקה, ומהם הסימנים המחשידים: 

1. אתם לא יכולים להפסיק לזוז לצלילי המוזיקה 
"כבר כשהייתי בכיתה ז'- ח' בחטיבת הביניים בעפולה, כל יום שישי היינו עושים מסיבות סלוניות ורוקדים עד כלות הנשמה. מסיבות אלה, והעובדה שבאותה תקופה כל הזמן התפתחו להקות חדשות שהוציאו שירים חדשים כנראה הטביעו את חותמן על התפתחות טעמי במוסיקה. כשהגעתי לתיכון מוזיקת שנות השישים הייתה בשיאה והיינו רוקדים ריקודים סלוניים במרתף הבניין של הפנימיה, הרחק מעיניהם של המנהלים, מחקים את הלהקות כמעט כל לילה בהתלהבות עצומה".

2. יש לכם אוסף מוזיקה בלתי נגמר
"כשהתבגרתי וכבר הקמתי משפחה וקריירה, התחלתי לרכוש דיסקים DVD עם הופעות של זמרים שונים משנות השישים כתחביב. לא עבר הרבה זמן והאוסף גדל מהר מאוד. תוך מספר שנים היו לי כארבע מאות דיסקים אותם הייתי מנגן בבית להנאתי ומשמיע לחברים, וכל הזמן ניקרה במוחי המחשבה מה ניתן לעשות בכל החומר הזה".

3. הראש בקריירה אבל הלב במוזיקה
"איך אפשר לתאר מצב שבו אדם אוהב את מקצועו, מתפתח בו אך באותה מידה נפשו כמהה למשהו אחר? אין לזה מילה. זוהי פשוט מערבולת שקשה מאוד לצאת ממנה. מצד אחד עבדתי כמהנדס אלקטרוניקה ורציתי לפרנס את המשפחה בכבוד אך מצד שני חלמתי לעסוק במוזיקה. באותה תקופה לא היה נהוג להחליף מקצוע באמצע החיים וחלומות על הסבה מקצועית היו מחוץ לתחום". 

 

 

4. אתם רוצים שכולם יהנו מהמוזיקה כמו שאתם נהנים
"ככל שהזמן עבר אהבתי העצומה למוסיקה הזו התחילה להדהד בכל רגע פנוי שלי, והרצון לגרום לאחרים להנות יחד איתי היתה חזקה ממני. אחרי מחשבה ראיתי שאם יהיו לי מספיק קליפים אוכל לתת הרצאות בלווית הקליפים, להרקיד, לעשות מסיבות, ובעיקר לקרב אנשים אחרים לאהבתי הגדולה: המוזיקה".

5. אתם הופכים את המוזיקה למקצוע
"בגיל 64 היה הנסיון המעשי הראשון שלי בתחום המוזיקה. בתי מיכל, פנתה לבעלים של מועדון הוואנה בתל אביב ואירגנה לי פגישה איתו. בפגישה הראתי לו את החומרים שבידי והוא מאוד התרשם והסכים שאבוא לתקלט במועדון בערבי ריקודי שנות השישים. במשך שנתיים תיקלטתי במועדון הואנה פעמיים בשבוע ובעזרת הבעלים וצוות המועדון למדתי את כל רזי התקליטנות והקשור למקצוע. לבסוף, בתחילת אפריל 2016 יצאתי לגמלאות והיה לי ברור שאני מתחיל מחדש כשהעיסוק העיקרי שלי הוא (VJ (Video Jockey, והתחלתי להכין קליפים וסרטוני וידאו של מוזיקת שנות החמישים, השישים והשבעים ובמקביל להרקיד, להרצות ולהופיע במסיבות פרטיות ובעיקר לשמוח ולשמח".

חנן דרורי, בעברו מהנדס אלקטרוניקה וכיום ה- VJ היחיד בארץ המתמחה במוזיקה וקליפים משנות ה- 60, יבוא להקפיץ את הרחבה במסיבת פורים במלון דניאל בהרצליה. למידע נוסף לחצו כאן

רוצים לקרוא עוד על חנן דרורי? כנסו לאתר Sixties - מוזיקה לריקודים

להרשמה התקשרו למוקד קלאב 50 בטלפון: 03-6939393 או הרשמו במייל: events@club50.co.il

 

ליצירת קשר עם מערכת קלאב 50
יש למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם

Loading...

מומלץ להתפנק עם הטבות חדשות

{{PRODUCTID.NAME}}

{{ProductId.Website_ShortInfo}}

מומלץ להיפגש כאן

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

מומלץ לטייל במקומות חדשים

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

הצטרפו לרשימת 
התפוצה שלנו

Loading...