מחיר אורח - 300 ש"ח
מחיר ביגטיים - 210 ש"ח
סדנת לימוד והדרכה לשימוש בסיסי בטלפון חכם מסוג אנדרואיד הכוללת 6 מפגשים: מתי? ימי שלישי, בשעה 17:30 שיעור 1 – 07 ביולי שיעור 6 - 11 באוגוסט 210 שקלים לכל הסדנה (35 ₪ למפגש) לחברי VIP 1. כפתורי הפעלה, שקעים וחיישנים: 2. שליטה באייקונים על מסך וניווט בין מסכים: 3. הכרת המקלדת ואיך מתגברים על בעית הקלדת הנתונים: במהלך השיעור נלמד 4 שיטות איך להתגבר על הבעיה: 1. מסך תפעול הגדרות מיידי וטיפול בהתראות: איך מסתדרים עם ההגדרות? 2. חיבור לאינטרנט: רגיל (/43G) או Wi-Fi וגלישה בסיסית: זהו אחד הפרקים החשובים ביותר, שבו נלמד את שני סוגי התקשורת הקיימים בטלפון חכם: 3. שורת הסטטוסים ואפליקציות פעילות: בחלק העליון של המסך של כל טלפון חכם, קיימת שורת סטטוסים שבה מפורטים כל מצבי הטלפון הנוכחיים: 1. הגדרת אנשי קשר, כולל: הוספת תמונה ובחירת צליל: 2. ניהול שיחות קוליות ושיחות וידיאו: שיחות ויזואליות: באלו אפליקציות ניתן לבצע שיחות וידאו ומה ההבדל ביניהן, אלו אופציות שונות ניתן 3. ביצוע שיחות ועידה: 1. שליחת מסרונים רגילים (SMS) ומסרונים עם תמונות (MMSׂ): 2. הורדת אפליקציות: 3. כלים ושיטות לאיתור תקלות: 1. ניהול יומן פגישות, כולל: התראות וסוג פגישה: 2. רישום הערות: 3. אחסון נתונים: 1. אופציות צילום: צילם רגיל (Stills), צילום וידיאו, אפשרויות צילום עם תאורה, מיקוד (Zoom in), 2. ניהול אלבומי תמונות: הגדרת אלבום חדש, הגדרת אלבום של רצף תמונות, מחיקת תמונה, 3. גיבוי ושיחזור נתונים: לצפייה במדריך לשימוש באפליקציית זום לחץ כאן עדיין זקוקים לעזרה? חברי VIP מוזמנים לפנות למוקד הסיוע הטלפוני שלנו ולקבל סיוע בביצוע פעולות באינרנט. טלפון: 073-7021530 או השאירו פרטים כאן ואנו נחזור אליכם בהקדם
הערות:
שיעור 2 – 14 ביולי
שיעור 3 – 21 ביולי
שיעור 4 – 28 ביולי
שיעור 5 – 04 באוגוסט
כמה?
300 שקלים לכל הסדנה (50 ₪ למפגש) לאורחיםמפגש ראשון:
נלמד להכיר את המיקום והתפקיד של כל אחד מהכפתורים (כולל מקשי מגע), שקעים וחיישנים בטלפון חכם
טיפוסי (סמסונג גלקסיS7 ). הערה: משתתפים עם דגמי טלפונים אחרים, יקבלו הסברים משלימים לפי הצורך.
נדגים ונתרגל ביטול והזזה של אייקונים בין מסכים, יצירת תיקייה ופירוקה, הזזת אייקונים ממסך לתיקייה וההיפך
וקיבוע של אייקונים חשובים בשורה התחתונה הקבועה.
נראה איך מנווטים בין מסכים, מבטלים מסכים מיותרים, מגדירים טפט למסך הבית ולמסך ההשהיה.
אחת הבעיות הקשות בשימוש בטלפון חכם, היא הקלדת הנתונים. הסיבה לכך היא כפולה:
מצד אחד רוב האנשים רגילים לעבוד עם מקלדת פיסית ומצד שני, המקשים במקלדת הוירטואלית קטנים
בהשוואה לגודל ממוצע של אצבע אדם.
מפגש שני:
בכל טלפון חכם קיימות עשרות רבות של הגדרות והגדרות משנה וקשה לשלוט בכל העושר הזה.
מסיבה זו, פותח מסך מקוצר שמכיל את ההגדרות העיקריות וניתן להפעלה בקלות.
כמו כן, המסך מאפשר גם שליטה נוחה בעוצמת האור והקול וכולל גם רשימה של התראות של אפליקציות
ושל המכשיר עצמו.
אנו נלמד איך פותחים את המסך, איך מפעילים את ההגדרות השונות ואיך מטפלים בהתראות המופיעות בהמשך המסך.
א. תקשורת סלולרית
ב. תקשורת WI-FI
אחרי שנלמד את זה, למשל, נדע בדיוק איך להתקשר לבני המשפחה שלנו או לכל איש קשר אחר,
בחינם, כמעט מכל מקום לכל מקום בעולם.
עוצמת סוללה, איכות הקליטה הסלולרית והאינטרנט האלחוטי (WI FI) ונתונים גלובליים, כגון: שעה,
הפעלת אופציית מיקום, חיבור בלוטות' וכו'.
חשוב להכיר את כל אחד מהם, כדי שנוכל לתפעל נכון את המכשיר ולמנוע תקלות במהלך השימוש בו.
לבסוף, נלמד איך להציג את האפליקציות הפעילות ברגע נתון ואיך לנהל אותן.מפגש שלישי:
נלמד איך בדיוק מוסיפים איש קשר, כולל כתובת אימייל, הוספת תמונה ובחירת צליל ועוד.
איך מסווגים אנשי קשר לפי חשיבות וקבוצות שיוך ולבסוף איך ניתן למזג אנשי קשר כפולים או/ו לאחד נתונים
השייכים לאיש קשר אחד.
בנוסף, איך ניתן להגדיר איש קשר באופן אוטומטי, על ידי התמקדות בשורה שלו ביומן השיחות.
שיחות קוליות: איך לטלפן ואיך לקבל טלפון או לדחות אותו, איך לשלוח תגובה לאיש קשר מסוים תוך
שיחה עם קשר אחר וכו'.
להפעיל בזמן ביצוע שיחות וידיאו ולבסוף איך ניתן להתקשר גם לטלפון קוי במחיר מוזל.
לפעמים תוך כדי שיחה עם איש קשר מסויים, נוצר צורך להעלות על הקו איש קשר נוסף.
(למשל: נמצאים בשיחה עם נציג שירות כלשהו ותוך כדי שיחה איתו רוצים לברר משהו עם איש קשר אחר.)
אנו נלמד איך ניתן להמשיך לשוחח עם איש הקשר שאיתו דיברנו לראשונה ותוך כדי כך להעלות על הקו איש קשר נוסף, באופן שכולם ישמעו את כולם וכולם יוכלו לדבר עם כולם. מפגש רביעי:
זו אחת הפונקציות הפופולריות ביותר, אבל יחד עם זאת מאד יעילה וקלה להפעלה. נתאר לעצמנו
מצב בו לא נוח לנו לדבר עם איש קשר מסוים (למשל, הוא נמצא באמצע עבודה, או בעיצומו של אירוע).
במקרה כזה, אנו שולחים לו הודעה קצרה (SMS) בלי להפריע לו להמשיך בעיסוקיו הנוכחיים ובעת ובעונה
אחת יכולים להיות בטוחים שההודעה שלנו תגיע אליו.
(בהמשך נלמד גם שבאפליקציות מסויימות, למשל ווטסאפ, ניתן גם לדעת אם ההודעה הגיע אליו
והאם הוא קרא אותה.)
בנוסף קיימת אפשרות גם לשלוח תמונה (MMS), אם יש צורך בכך.
חיפוש ואיתור אפליקציות בחנות לפי: שם אפליקציה, מילות חיפוש וקטיגוריות של נושאים.
דירוג אפליקציות, הורדה, התקנה ועדכון.
איתחול מחדש של הסמארטפון, איתור תקלות ופתרון בעיות באופן עצמאי על ידי חיפוש בגוגל,
צילום מסך ואיתור תקלות ופתרון בעיות באמצעות פורום אנדרואיד.מפגש חמישי:
לכל אחד מאיתנו יש תמיד רשימה של סידורים, פגישות, אירועים וכו' ואנחנו רוצים להיות מסוגלים לנהל אותה
באופן יעיל, בלי לשכוח דבר.
אז חסל סדר יומני כיס ידניים ואפילו יומנים אלקטרוניים מיושנים (כמו למשל PALM).
מעתה ואילך, נלמד איך לנהל את זה בקלות ובאופן יעיל ביותר, באמצעות אפליקציה של יומןנפגישות,
שגם תדע לתת לנו תזכורת לפני כל אירוע ותאפשר לנו להגדיר גם אירועים חוזרים.
בנוסף, נוכל לדעת בכל רגע מה קורה או/ו לתאם פגישה באופן מיידי, כי הטלפון הנייד (החכם) תמיד נמצא איתנו.
לפעמים נוצר צורך להשתמש בנתון כלשהו ששייך לנו ואנחנו לא מצליחים להיזכר בו
(למשל: מספר תעודת זהות, מספר דרכון, מספר רישיון רכב וכו').
על ידי הזנה חד פעמית של נתונים אלו, ניתן לשלוף אותם בקלות וכמובן שניתן גם להגן עליהם מפני חשיפה לגורם זר.
בדיקת שטח פנוי וחלוקת נתונים לפי נושאים, תחזוקה שוטפת של שטח אחסון: ניקוי נתונים,
מחיקת היסטוריה ישנה, העברת נתונים למחשב האישי.מפגש שישי:
צילום עצמי (Selfie), שליחת תמונות באימייל ובהודעות מיידיות:
מדובר בתכונה חשובה ושימושית, אך עם זאת קלה מאד להפעלה. במסגרת הסדנא נלמד את
כל אופציות הצילום העיקריות כמפורט בכותרת ובהמשך גם איך שולחים את התמונות והסרטונים שהפקנו,
לאנשי הקשר שלנו.
שליחת תמונה ל: אימייל, הודעה מיידית, טוויטר, פייסבוק, מסך טלפון, איש קשר, מדפסת:
את התמונות או/ו הסרטונים שהפקנו, צריך לדעת איך לנהל וזה בדיוק מה שנעשה במסגרת פרק זה,
כמפורט בכותרת.
נושא שלא זוכה תמיד לתשומת לב, על אף חשיבותו הרבה. במסגרת פרק זה, נלמד מהן האופציות
השונות הקיימות לגיבוי הנתונים הנשמרים בטלפון החכם שלנו (אנשי קשר, תמונות וכו') ואיך ניתן לשחזר
אותם במקרה של אובדן הטלפון או גרימת נזק שלא מאפשר את המשך הפעלתו.
{{PostId.ShortDescription}}