"מצלמות בכיף"

רבע שעה זה כל מה שצריך. רבע שעה בחברתן של אירית ושל מאירה ואת נטענת באנרגיה מטורפת, בשמחת חיים ובחיוך מאוזן לאוזן. הן מעוררות השראה ומראות לכולם שגיל הוא רק צירוף מספרים כרונולוגי ותו לא. לשתיים, אשר נפגשו לראשונה לפני כארבע שנים החיבור היה מיידי. 

אירית דגמי (68), מעצבת תכשיטים ובעלת המותג "העגילים של אירית דגמי", שחקנית (מעלה יחד עם בתה זו השנה השישית מופע קומי בשם "טיפול 10,000") מפיקה, בלוגרית, יזמית של פרויקטים וכנראה בעלת עוד כמה טייטלים, ומאירה גוראי רז (66) צלמת מקצועית ומנחת סדנאות צילום בסמאטרפון,
השתתפו יחד בקבוצת צילום לחובבים. אירית, המתגוררת ביישוב כוכב מיכאל באזור עוטף עזה, מצלמת מדי יום את נוף השדות שליד ביתה, ומאירה, המתגוררת בקריית גת, צילמה את ערבות אלסקה המושלגות, שם מתגוררים בתה, חתנה ונכדיה. המפגש ביניהן הוליד חברות מיידית וחזקה. ההחלטה לעשות משהו משותף
הייתה כמעט טבעית.

צילום קצבי

מאירה החלה לצלם את אירית בסדרות צילום של אופנה בשדות ובחיק הטבע באזור מגוריהן ובמקומות אחרים, ועד מהרה התמונות שהועלו לפייסבוק תפסו תאוצה וקהל מעריצות. בתוך זמן קצר החלו השתיים לקבל בקשות מנשים לצלם אותן, וכך נולד הקונספט "סשן פשן מאירית" - סשן צילומי אופנה לנשים בגילים שונים, כאשר אירית היא המפיקה, המלבישה והמתאמת, ואילו מאירה מצלמת.
הנשים מתבקשות לבוא עם סט בגדים, ובמקום הצילום הן יכולות לבחור עוד אביזרי אופנה ותכשיטים לצורך הצילום. 

בחצר בית המשק של אירית בנו השתים סט מאולתר ומקסים שבו מתבצעים הצילומים, אך לא רק.
גם בשדות העוטפים את היישוב. המפגשים מיועדים לקבוצות של נשים וגם ליחידות. כל סשן מלווה גם במוזיקה ובריקודים. כן, רמקול ענק משמיע מוזיקה קצבית ואי-אפשר שלא להשתחרר ופשוט לרקוד בלי עכבות. 

האנרגיה של השתיים משפיעה מיידית על כל מי שנמצא סביבן, בעיקר על המצולמות, והתוצאה היא צילומי אופנה מרהיבים שאינם מביישים אף מגזין אופנה נחשק ויוקרתי. 

"כאשר התחלנו להעלות את התמונות לפייסבוק קיבלנו תגובות מדהימות", הן נזכרות.
אחת מהן הייתה הזמנה מבעלת בוטיק אשר פנתה לאירית וביקשה ממנה לדגמן עבורה, וכמובן בקשות והזמנות מנשים ברחבי הארץ להגיע ל"סשן פשן" איתן. 

השתיים מיטיבות להשתמש בפלטפורמה הדיגיטלית על מנת לקדם את המיזמים שלהן. "אני מנהלת את כל הדיגיטל", אומרת אירית, שהשתלמה בתחום במבחר סדנאות. "נוכחנו לדעת שהרשת החברתית היא כלי שיווקי בלתי רגיל, ואיננו מתביישות לומר שאנחנו ממש גרות בפייסבוק". 

חסרות מנוח

ואכן, הרשת פתחה בפני השתיים, כל אחת בתחומה, דלתות רבות: אירית דגמי עסקה בתכשיטים בעבר,
בעסק שהקימה עבור בתה.
עם הזמן התמקד העסק בעגילים, וכיום הוא מותג מבוקש המקבל הזמנות מחו"ל כמו גם מהארץ. 

סימן ההיכר של מאירה רז הוא השיער האדום שלה. "אני כבר המון שנים עם שיער אדום", היא אומרת.
"ככה אני מרגישה אני. לפני כעשר שנים ניסיתי להוריד את הצבע הזה פעם אחת וויתרתי. "האהבה לצילום הייתה קיימת אצלי תמיד", היא מספרת. "התחלתי בצילום טבע ונופים. בשלב מסוים הייתי הבעלים של חנות בגדים למידות גדולות, ובשנים האחרונות אני מתמקדת רק בצילום. אני מצלמת אירועים, משפחות, צילומי תדמית ואופנה, ומקדמת יחד עם אירית את המיזם שלנו". 

השתיים לא יושבות בשקט לרגע. "אנחנו יכולות להחליט בבוקר שאנחנו נוסעות צפונה או דרומה,
לגיסר א-זרקא או לאילת. תמיד מעניין לנו ותמיד זה נגמר בסיפור מעניין, שאותו אירית כותבת ומפרסמת, וכמובן יש תמיד היכרויות עם אנשים ועם נשים מיוחדות".

"אני לא אומרת 'לא' לכלום", מסכמת אירית. "אמנם אני לא תמיד יודעת איך זה יסתיים או מה יצא מזה,
אבל הדרך נפלאה וקורים בה דברים, ואני תמיד פתוחה להצעות".

לעמוד הפייסבוק של אירית דגמי לחץ כאן

לעמוד הפייסבוק של מאירה גוראי רז לחץ כאן

Events@club50.co.il

ליצירת קשר עם אורנה גטניו, מגזין החיים הטובים
יש למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם

Loading...

מומלץ להתפנק עם הטבות חדשות

{{PRODUCTID.NAME}}

{{ProductId.Website_ShortInfo}}

מומלץ להיפגש כאן

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

מומלץ לטייל במקומות חדשים

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

הצטרפו לרשימת 
התפוצה שלנו

Loading...