מהפיכה בתחום הטיפולים הקוסמטיים

אילו טיפולים קוסמטיים חדשים קיימים בשוק? לינה דוחובני, הבעלים של לינה סנטר, מסבירה על המגוון ועל שיטת אבחון עור חדשנית ופורצת דרך.

זו כבר תקופה ארוכה שחל שינוי בתחום האסתטיקה הנשית והגברית. עולם הקוסמטיקה, שהיה מוכר לנו בעבר, כבר מזמן לא נותר אותו הדבר. בעוד שבעבר, טיפולים אסתטיים היו כרוכים בכאב,
בפרוצדורות מסובכות ובסכומי כסף בלתי מבוטלים – כיום קיימים מגוון של חומרים, טיפולים ופרוצדורות, שיסייעו לכן ולכם לשמר מראה צעיר, רענן ואסתטי יותר, באופן פשוט ובעלויות שבהחלט ניתן לעמוד בהן. 

לינה דוחובני, הבעלים של לינה סנטר, מרכז טיפולים חדשני לגוף ולפנים, הממוקם בשדרות הנשיא בחיפה,
מספרת לנו מעט על הטיפולים שבקליניקה המובילה ופורצת הדרך לטיפולים אסתטיים, ומוכיחה שבתחום האסתטיקה, השמיים הם הגבול.

מגוון רחב של טיפולים

"בלינה סנטר מקפידים להעניק מעטפת שירות נרחבת של מרבית הטיפולים האסתטיים לגוף ולפנים, כך שכל מטופלת המגיעה להתייעצות או לטיפול, יכולה לקבל מענה הולם לאלמנטים שמפריעים לה ואשר אותם מעוניינת לשנות או לשפר. מרכז הטיפולים מספק למטופלות שפוקדות אותו מגוון רחב של טיפולים אסתטיים איכותיים, הן עבור הפנים והן עבור הגוף.
בין היתר, טיפול בצלוליט, טיפול וניקוז אנדרמו באזור הרגליים, I LIPO XCEL, טיפולי פיגמנטציה, טיפולי PEALING ועוד טיפולים רבים בנושאים שונים.
כמובן שניתן לרכוש במרכז קרמים ותכשירים רבים ואיכותיים לשימוש בייתי יום יומי במחירים הוגנים".

דוחובני, 44, נשואה ואמא לשלושה בנים, התחילה את דרכה בתחום הטיפולים והאסתטיקה, מיד לאחר השירות הצבאי, כשסיימה קורס בניית ציפורניים, ומיד החלה לעבוד. לינה הייתה עוברת בין בתים ומעניקה שירות, בעודה עובדת כמוכרת בחנות תכשיטים. כאשר צברה מוניטין וניסיון, שכרה את לראשונה מקום, ממנו ההתפתחות שלה הייתה מהירה. "באופן שיטתי הגדלתי את כמות הלקוחות וכך, גם את מספר ומגוון הטיפולים והמטפלים", מציינת דוחובני.

פורמולות מדעיות פורצות דרך

כמו בכל סיפור טוב, גם במקרה של לינה, לא הכל הלך חלק- לפני 8 שנים גילתה לינה, כי היא סובלת מטרשת נפוצה. "מחלה אוטואימונית, מחלה שבה מערכת החיסון מתבלבלת ותוקפת רקמות של הגוף עצמו", מסבירה דוחובני, "במקום להגן על הגוף מפני חיידקים ונגיפים, במקרה של טרשת היא פוגעת בתאי העצב. הגוף יוצר דלקת כרונית, שנגרמת לתאים ובכך, פוגעת ביכולת העברת המסרים שלהם, כך גם בתפקוד התקין של מערכת העצבים המרכזית". 

לינה לא עצרה פה, ולאחר שנתיים בהם עברה סדרת טיפולים אינטנסיבית וקשה, פתחה את מרכז הטיפולים החדשני. "אני מרגישה את הטרשת גם כיום, זו לא מחלה שעוברת,
אבל היא מעניקה את הזכות לא לרחם על עצמי או לעצור". במרכז החדשני, ניתן למצוא את כל הידע והטכנולוגיה המתקדמים בארץ ובעולם, לטיפולי יופי והצרת היקפים- לא רק במילים,
 אלא גם אחריות מלאה ותוצאות מובטחות. 

במרכז נעשה שימוש בפורמולות מדעיות פורצות דרך, ובמכשור בינלאומי לתיקון, שיפור ושימור מראה הפנים והגוף. חלקם באופן בלעדי וייחודי בישראל, לכך עוד נגיע בהמשך.
כמובן שניתן להגיע וליהנות מפגישת הערכה וייעוץ אישית, וכמו כן, מתוכנית טיפולים מותאמת במיוחד עבור הרצונות והצרכים של כל לקוח ולקוחה. 

איך התמודדתם במרכז "לינה סנטר" עם תקופת הקורונה?

"כמו כולם, גם אנחנו, עקב ההגבלות היינו צריכים לעשות מספר שינויים - לא רק באופן הטיפולים עצמם, אלא גם באופן החשיבה שלנו. התקופה הזו גרמה לי להוציא לפועל תוכנית עליה חשבתי ועבדתי זמן רב, לכן, לא רק רע יצא מהתקופה הזו" צוחקת דוחובני.

התוכנית אותה ציינה, היא אבחון עור מקצועי תוך 30 שניות - פלטפורמה המצויה באתר האינטרנט של מרכז הטיפולים. בצורה מהירה ועל ידיי מענה של מספר שאלות, כל מתעניינת יכולה לקבל, תוך כ-30 שניות, את אופן הטיפול הנכון בבעיה אותה היא ציינה ושבה רוצה לטפל: התכשירים שיתאימו, טיפולים תקופתיים לביצוע, על מנת לשמר, לשפר ואף לפתור בעיות מסוימות. "זו אפליקציה חדשנית שעדיין לא קיימת בישראל. אני שואפת להביא את הפלטפורמה הזו לפיתוח גדול עוד יותר בכך, שכל האבחון המקצועי יבוצע על ידי העלאת תמונה של המתעניינ/ת- זה ייצור מהפכה גדולה בשוק הייעוץ והטיפול!".

איפה את רואה את עצמך ואת "לינה סנטר" בעוד 5 שנים?

"תמיד שואלים אותי האם השאיפה שלי היא לגדול עוד ועוד. אז התשובה מעורבת - אני רוצה לראות את מרכז הטיפולים "לינה סנטר", צומח פנימה ולא החוצה, הכוונה היא שאוכל לתת בו טיפולים רבים ומגוונים יותר ולאו דווקא לעבור למקום גדול יותר".

לביצוע האבחון ומידע נוסף לחצו כאן

 

ליצירת קשר עם לינה סנטר (תוכן פרסומי)
יש למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם

Loading...

מומלץ להתפנק עם הטבות חדשות

{{PRODUCTID.NAME}}

{{ProductId.Website_ShortInfo}}

מומלץ להיפגש כאן

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

מומלץ לטייל במקומות חדשים

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

הצטרפו לרשימת 
התפוצה שלנו

Loading...