מנצלים את הסגר השלישי לפעילויות מהנות

מבשלים: יותר מכל פעילות אחרת, בישול ואפייה בהחלט הפכו לסוג של ספורט לאומי, מאז הגעתה של הקורנה לחיינו ובמיוחד בימי הסגר. ואכן, אין דבר יותר נעים ומנחם ממנה נפלאה וטעימה שהכנו במו ידינו. התקופה בה אנחנו מבלים לא מעט בבית, מאפשרת לנו להתנסות במתכונים חדשים ובטכניקות לא מוכרות, שפעם לא העזנו להתקרב אליהם. הרשת מלאה בסרטונים שמאפשרים לנו ללמוד צעד אחרי צעד איך להכין פסטה מאפס או איך לשחזר את המנה שהתאהבנו בה בטיול למזרח, אז אנחנו מציעים לכם לחקור אותם ולהתחיל להתנסות.

לומדים:
ללמוד משהו חדש זה תמיד מעשיר מעניין ונפלא, במיוחד כשמדובר בשפה חדשה. למידה של ערבית מדוברת למשל פותחת בפנינו אפשרות להצליח לתקשר עם מיליוני בני אדם בעולם ויותר מכך, היא מאפשרת לנו לדבר עם שכנינו ועם 20 אחוזים מהאוכלוסייה בארצנו. קורס ערבית מדוברת של 10 מפגשים מהזום, עם תרגולים והכוונה אישית. 



רוקדים: ריקוד זאת דרך נפלאה להפעיל את הגוף ואת המוח ובנוסף, יש לו יכולת מופלאה לרומם את מצב הרוח. אז אומנם אין עכשיו מסיבות או אירועים אליהם ניתן לצאת החוצה ולרקוד, אבל הודות לנפלאות הזום, אנחנו יכולים לגלות את עולם הריקוד הלטיני המעורר והסוחף ולהנות משעות של למידה, עניין וכיף.

מטפחים: הרבה דברים משפיעים על עור הפנים שלנו, חלקם קשורים לגיל וחלקם ממש לא תלויים בנו וקשורים למזג האוויר, לזיהום ועוד. השהייה הממושכת בבית, זאת הזדמנות מצוינת ללמוד איך לטפל בעור שלנו נכון, על מנת להתאים את שגרת הטיפוח היומיומית למצבנו הנוכחי. מפגש עם לינה דוחובני - מומחית לטיפולי יופי ייתן לכם כלים לשמירה על עור הפנים וטיפוח נכון.  

מתאמנים: אחרי שכבר סיגלנו לעצמנו שגרת אימונים קבועה גם בתקופה חסרת הוודאות הזו, הסגר הביתי מזמין אותנו לשמור עליה. אז אומנם עכשיו אנחנו כבר לא יכולים להיפגש לאימון קבוצתי, אבל אנחנו יכולים להמשיך להתאמן ביחד דרך הזום. אימון יוגה מאפשר לנו לחזק ולהפעיל את הגוף, אבל יותר מכל, הוא עוזר לנו גם לנשום עמוק ולהירגע וכולנו יודעים כמה זה הכרחי בימים אלה. 



מטפלים: בכל מצב חשוב שנדע איך לטפל בגופנו, אך היות והשהייה בבית מגבילה את הניידות שלנו וגם לפעמים יוצרת סטרס שיכול להחליש את הגוף, עכשיו זה אפילו עוד יותר חשוב. הרייקי אומנם פותח במאה ה-20, אך השיטה מתבססת על שיטות ריפוי עתיקות, המאפשרות לייצר הרמוניה בין הכוחות הפיזיים והנפשיים הקיימים בכל אחד ואחת מאיתנו. נצלו את ההזדמנות שאתם שוהים בבית והתפנה לכם זמן, להתנסות בשיטה וללמוד איך לרפא את עצמכם בשיטת הריפוי שכבר מזמן כבשה את העולם. הצטרפו למפגש טיפול ברייקי בזום

יוצרים: הרבה דברים הביאה איתה הקורנה ואחד מהדברים המשמעותיים שהיא הכניסה לעולם, זו החזרה לפשטות וטבעיות. אחד מההשלכות של זה היא יצירה ועבודה עם הידיים, החל מיצירה מורכבת יותר כמו מקרמה או יצירה בעץ ועד עבודה עם חומרים יותר קלים לשימוש, כמו חמר או צבעי מים. הרשת מלאה בסרטונים שיעזרו לכם לבסס את צעדיכם הראשונים, ומשם - השמיים הם הגבול.

מתבוננים: הסגר הראשון שהגיע אלינו די בהפתעה, אפשר ללא מעט אנשים להתבונן פנימה והחוצה ולהפעיל מבט ביקורתי על החיים ועל היומיום. אנחנו מזמינים אתכם גם עכשיו, להמשיך להתבונן פנימה וללמוד מה מיטיב אתכם ואפילו יותר חשוב, מי עושה לכם טוב ומי קצת פחות. 

זה הזמן לנצל את השהות בבית, ללמוד, להתחדש, להעשיר את עולמנו הפנימי והחיצוני ויותר מכל, להעביר את היומיום בשמחה ובטוב. 

ליצירת קשר עם מערכת ביגטיים
יש למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם

Loading...

מומלץ להתפנק עם הטבות חדשות

{{PRODUCTID.NAME}}

{{ProductId.Website_ShortInfo}}

מומלץ להיפגש כאן

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

מומלץ לטייל במקומות חדשים

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

הצטרפו לרשימת 
התפוצה שלנו

Loading...