קשיים בתפקוד וחוסר חשק? 6 מיתוסים על חיי המין בגיל 50 פלוס - והאמת

אם לשפוט לפי המדיה, ניתן לחשוב שסקס הוא דבר השמור לצעירים בלבד, וכל מה שקשור לסקס אחרי גיל 50 מלא בחצאי אמיתות ודעות קדומות. אבל, למען האמת, ההפך הוא הנכון וזוגות רבים שמעל גיל 50 נהנים מחיי מין שלא מבישים את הצעירים. אספנו עבורכם את המיתוסים הנפוצים והפרכנו אותם כדי להראות לכם שהעולם לא שייך רק לצעירים.  

1. אחרי גיל מסויים, לאנשים יש עניין מופחת ביחסי מין
לא נכון. אין גיל להרגשה מינית וסקסואלית, אבל מעל גיל 50 הסיפוק המיני תלוי יותר באיכות של הזוגיות עצמה. מחקרים מראים שאצל אנשים בני 60 והלאה שמקיימים יחסי מין באופן תדיר, 74% מהגברים ו- 70% מהנשים מוצאים את חיי המין שלהם יותר מספקים מאשר כשהם היו בשנות ה- 40. 

 

קראו עוד: סובלים מאין אונות? הסיבה - והפתרון

 

2. ככל שהגברים מתבגרים הם מאבדים את היכולת להגיע לזקפה
לא נכון. ההתבגרות עצמה אינה גורמת לאובדן הזקפה, אלא האטת קצב ייצור ההורמונים גורמת לשינויים ביכולת זו. ייתכן והגבר יהיה צריך גירוי יותר פיזי כדי להגיע לזקפה, שאמנם לא תהיה חזקה כמו שהיתה בצעירותו, אך זה לא יגרע מההנאה שביחסי המין. 

3. גורמים רגשיים ופסיכולוגים אחראים לכך שאחרי גיל המעבר נשים מאבדות עניין בסקס
לא נכון. למרות שגורמים פיזיים יכולים להשפיע בצורה משמעותית, לשינויים ההורמונלים הנשיים של גיל העמידה השפעה גדולה יותר. רמות נמוכות של אסטרוגן יכולים לגרום ליובש בנרתיק המוביל לחוסר נוחות בזמן קיום יחסי מין. אצל נשים אחרות, רמות נמוכות של אסטורגן מתבטאות בחוסר אנרגיה וליבידו נמוך. בנוסף, ישנן נשים שהתעניינות ביחסי מין ומיניות גוברת לאחר גיל העמידה, וזאת עקב השינוי במאזן הורמונלי בין הטוסטסטרון לאסטרוגן והפרוגסטרון. 

 

 

4. עם הגיל הנשים מאבדות את היוכלת להגיע לאורגזמה
לא נכון. נשים רבות מוצאות כי היכולת לחוות אורגזמה וסיפוק מיני דווקא גדלה לאחר גיל העמידה, והן נהנות מאורגזמות תכופות יותר ואינטנסיביות. 

5. אוננות יכולה לפגוע ביכולת להנות מיחסי מין בזוגיות
לא נכון. אוננות יכולה להגביר את ההנאה מיחסי מין הן לבד והן בזוגיות. לנשים, זה עוזר לשמור על רירית הרחם לחה וגמישה תוך הגברת רמות ההורמונים בגוף, המשפרים את הליבידו. ואילו, אצל גברים, אוננות עוזרת לשפר את מהירות וחוזק הזקפה. 

6. חוסר היכולת של גבר להגיע לזקפה נובע מבעיות רגשיות
לא נכון. ב- 85% מהמקרים חוסר היכולת של הגבר להגיע לזקפה נובע מבעיות פיזיות וגופניות כגון בעיה בזרימת הדם, חוסר תפקוד של הערמונית או השפעות של תרופות מסויימות. 

 

 

ליצירת קשר עם מערכת קלאב 50
יש למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם

Loading...

מומלץ להתפנק עם הטבות חדשות

{{PRODUCTID.NAME}}

{{ProductId.Website_ShortInfo}}

מומלץ להיפגש כאן

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

מומלץ לטייל במקומות חדשים

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

הצטרפו לרשימת 
התפוצה שלנו

Loading...