נכוותם? 9 דרכים טבעיות לטיפול בכוויות

טיפול בכוויות יכול להיות דבר כואב עם החלמה איטית. אספנו עבורכם 9 דרכים טבעיות לטיפול בכוויות שיעזרו לשקם את העור במהירות תוך קיצור זמן ההחלמה: 

1. חלב
החלב הוא בעל PH בסיסי, עשיר שומנים ונמצא בדרך כלל בטמפרטורות נמוכות. במקרה של כוויה הרטיבו מטלית בחלב והניחו מעל האזור הפצוע. החלב יעזור לבנות שורת חלבונים על העור שעוזרת להפחית את החום, כאב ורגישות של האזור. 

 

קראו עוד: הכיני את עורך לקיץ

 

2. וזלין
במצב של כוויה חשוב במיוחד לשמור על העור לח, שכן זה יפחית את הכאב ויזרז את תהליך ההבראה. במצב של כוויה מומלץ לקרר בפריזר וזלין לכמה דקות ולאחר מכן למרוח על העור. הקור יקל על הכאב והצריבה והווזלין יעזור לעור להחלים במהירות. 

3. אמבטיית שיבולת שועל
אחת מתופעות הלוואי של כוויות שמש היא גירוד בלתי פוסק באזור הכוויה. לכן, כדי להמנע מלגרד בצורה שתחמיר את הכוויר מומלץ לעשות אמבטיה עם מים פושרים וכוס אחת של שיבולת שועל דק ולהשרות את אזור הפצע במשך 20 דקות. שיבולת השועל עוזרת לשמור על לחות העור ומזרז את הריפוי שכן הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות. 

4. חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא מעין תרופת קסם לפריחות וכוויות בעור, וזאת מכיוון שזהו נוזל אטי פטרייתי ומחטא. ניתן להשתמש בחומץ תפוחים כחומר לחיטוי העור לאחר פצעים, פשוט הניחו באזור הכואב כפית חומץ תפוחים, אפשר ישירות או באמצעות צמר גפן. החומץ לא רק ינקה את האזור אלא גם יעניק לחות מחודשת לעור. 

5. יוגורט
במידה ונכוותם ואין לכם בבית תכשירי טיפול מתאימים אתם יכולים לעשות שימוש ביוגורט. יוגורט לבן ידוע כמספק קרירות ולחות לכוויות. בנוסף, ליוגורט יש תרכובות אנטי בקטריאליות שיגנו על העור מפני חיידקים וזיהומים. 

 

 

6. שקיות תה
הטיפול בשקיות תה באמצעות שקיות תה הוא עתיק יומין. התה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ונוגדות חמצון, תכונות העוזרות לעור להתאושש במהירות לאחר כוויה. כדי לטפל בכוויה באמצעות תה מומלץ להכין תה קמומיל ולקרר אותו ולאחר מכן להניח על הכוויה באמצעות צמר גפן. 

7. דבש
תרופת סבתא ידוע במיוחד היא טיפול בכוויות באמצעות כוויות. מחקרים מראים שלעיתים קרובות הדבש מטפל בכוויות באופן יעיל יותר מאשר קרמים ייעודיים לכוויות וזאת מכייון שיש בו חומרים אנטי ויראליים, אנטי פטרייתיים ואנטי בקטריאליים המזרזים את תהליך ההחלמה של הכוויה. 

8. סודה לשתיה
עד עכשיו אתה יכול להבחין מגמה, וזה כי השריית בדרך כלל דרך מצוינת לרפא לחות לשרוף שלך. אחת הדרכים להשיג זאת היא לקחת אמבט סודה לאפייה. אפייה סודה אולי נשמע קצת קשה מדי עבור העור שלך, אבל זה יהיה ממש לעשות עבודה מצוינת של הפחתת גירוד ושיפור דלקת. פשוט לשפוך ספל או שניים של אבקה לתוך אמבטיה פושר, ולאחר מכן להשרות עד שהמים הופך קר.

9. מלפפון
מלפפונים הם ירוקת אנטי דלקתיים, וזאת אחת מהסיבות שעושים בהם שימוש בטיפולי פנים, הם מכילים נוגדי חמצון טבעיים ומתאפיינים בשיכוך כאבים. לכן, במידה ואתם סובלים מכוויה כדאי לצנן לקרר מלפפון ולקצוץ אותו עד דק עד שהוא נשאר במרקם קרמי. לאחר מכן, יש למרוח אותו על האזורים השרופים או המתקלפים שעל העור. 

 

 

 

ליצירת קשר עם מערכת ביגטיים
יש למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם

Loading...

מומלץ להתפנק עם הטבות חדשות

{{PRODUCTID.NAME}}

{{ProductId.Website_ShortInfo}}

מומלץ להיפגש כאן

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

מומלץ לטייל במקומות חדשים

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

הצטרפו לרשימת 
התפוצה שלנו

Loading...