טיולים בהתאמה אישית בעזרת סוכן מקומי - הדרך החדשה לטייל על פי Evaneos

מה דעתכם על טיול בהתאמה אישית עם סוכן מקומי? חברת Evaneos הצרפתית, הפועלת כבר משנת 2009, הופכת את החלום למציאות. לאבנאוס קונספט חדשני בתחום הטיולים בהתאמה אישית: החברה "משדכת" בין הנוסע הפרטי לבין סוכנות נסיעות מקומית ביעד באמצעות אתר האינטרנט שלה. וכך הנוסע מתכנן טיול המותאם לצרכיו ביחד עם מומחה מקומי דובר אנגלית. ראיינו את אריק לה בונרדייר, מנכ"ל ומייסד החברה כדי שיספר לנו על הקונספט הייחודי של החברה: 

מה החידוש שאבנאוס מביאה לעולם הטיולים בהתאמה אישית?
"החידוש הגדול שאנחנו מביאים הוא שאבנאוס מאפשרת למטייל לעבוד ישירות עם סוכן נסיעות מקומי בארץ היעד ובכך להבטיח חוויה אותנטית, מקומית ומותאמת  לצרכיו. הנוסע עובד ישירות עם מומחה שהוא איש המקום שבאמת מבין, יודע ומכיר את היעד. חווית התכנון הופכת להיות חוויה תרבותית שהיא כבר חלק מהטיול. 

אנחנו מבינים שהקונספט של לעבוד עם סוכן מקומי יכול לעורר שאלות של אמון ובטחון ולכן פה אבנאוס נכנסת לתמונה ומביאה את הערך המוסף ללקוח. יש לנו צוות שלם שכל ייעודו הוא למצוא את הסוכנים הטובים והאמינים ביותר על פי רשימת קריטריונים מדוקדקת. רק 9% מהסוכנים שאנחנו בוחנים עונים על הקריטריונים שלנו ולבסוף "מגויסים" על ידינו. בנוסף, מערכת התשלום שלנו היא 100% בטוחה,  כך הלקוח מקבל מצד אחד אמינות ושירות בסטנדרט אירופאי ומצד שני חוויה אותנטית של עבודה מול סוכן נסיעות מקומי ומחיר מקומי ללא עלויות תיווך".

 

© Evaneos Travel 

אילו שירותים ניתן להזמין מהסוכן המקומי?
"ניתן להזמין מהסוכן המקומי מגוון רחב של שירותים: מציאת בתי מלון על פי דרישות ורצון הלקוח, בניית מסלול והמלצות על פעילויות מיוחדות על פי דגשים מהלקוח, הדרכות, אמצעי תחבורה והסעות וכמובן מענה לדרישות מיוחדות וייחודיות בתחומים שונים כגון קולינריה, טבע, היסטוריה, קניות, תרבות, ועוד".  

כיצד נולד הרעיון?
"אני טייל נלהב ותמיד ידעתי שאעשה משהו בתחום הזה. הבנתי שהביקוש לתיירות בהתאמה אישית ילך ויעלה וראיתי שהשוק נשלט על ידי חברות מתווכות, שמתווכות בין הנוסעים הפרטיים לבין הסוכנויות המקומיות שבפועל מספקות את השירותים ביעד. החברות הללו לוקחות כמובן עמלות תיווך נאות. ידענו שאם ננגיש למטיילים את הסוכנויות המקומיות ונאפשר להם לעבוד ישירות מולם המטייל ירוויח פעמיים: גם נוזיל משמעותית את הטיולים משום שעלות התיווך נחסכת וגם נאפשר למטיילים תקשורת ישירה עם המומחה האמיתי ואיש המקום".    

מהם היעדים הכי פופלריים?
"אנחנו מציעים מעל 100 יעדים, מפעילים כ-1000 סוכנים מקומיים שנבחרו בקפידה ומוכנים להוציא לפועל את טיול החלומות שלכם. מעל 160 אלף איש כבר יצאו איתנו לטיולים. היעדים הכי פופולריים שלנו הם איסלנד, קוסטה ריקה, מקסיקו, ויאטנם, תאילנד וסרי לנקה".

מה משמעות השם Evaneos?
"השם Evaneos בנוי מהצירוף של המילים בצרפתית Évasion וארבעת כיווני רוחות השמיים Nord, Est, Ouest, Sud, כלומר הטיול כ"בריחה" לכל הכיוונים".

קרן סגל, מנהלת הפעילות של אבנאוס בשוק הישראלי ממטה החברה בפריז, חיה בצרפת למעלה מ-9 שנים מספקת פרטים נוספים:

מדוע בחרתם דווקא את ישראל? 
"עשינו מחקר שוק וראינו שיש הלימה מאד גבוהה בין מה שאבנאוס מציעה לבין איך שהקהל הישראלי אוהב לטייל. ישראלים ידועים כטיילים מנוסים, אקטיביים וסקרנים שנוסעים וחוקרים מקומות רחוקים ומגוונים. אוהבים לגלות תרבויות חדשות ומחפשים חוויות כמה שיותר אותנטיות. אין לנו ספק שהמוצר של אבנאוס מאד אטרקטיבי לקהל הישראלי". 

 


© Evaneos Travel 

האם השירות ניתן בעברית?
"כרגע השירות לקהל הישראלי הוא באנגלית בלבד, יחד עם זאת יש כוונה בעתיד לפתח אתר בעברית".

איך זה עובד? התהליך פשוט מאד:

1. נכנסים לאתר האינטרנט http://www.evaneos-travel.com/ ובוחרים יעד. בכל יעד ישנם מסלולים לדוגמה על מנת לקבל השראה. 

2. לוחצים על Start Designing My Trip וממלאים טופס אינטרנטי באנגלית ללא שום מחוייבות ונותנים מידע לסוכן על הבקשות המיוחדות שלכם. 

3. מרגע זה Evaneos "תשדך" לכם סוכן מקומי שתוך זמן קצר ייצור אתכם קשר וכך תתחיל תקשורת ישירה עם הסוכן באמצעות אימיילים הלוך ושוב על מנת לבנות את הטיול על פי רצונכם. 

4. לאחר השגת הסכמה על כל הפרטים התשלום מתבצע באתר דרך פלטפורמה מאובטחת ובטוחה ב-100%.

 

 

 

כל הזכויות לתמונות בכתבה שמורות ל- © Evaneos Travel 

ליצירת קשר עם מערכת קלאב 50
יש למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם

Loading...

מומלץ להתפנק עם הטבות חדשות

{{PRODUCTID.NAME}}

{{ProductId.Website_ShortInfo}}

מומלץ להיפגש כאן

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

מומלץ לטייל במקומות חדשים

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

הצטרפו לרשימת 
התפוצה שלנו

Loading...