תהיו אתם הבנק ותנו לכסף שלכם להרוויח כסף

לרובנו יש פיקדון בנקאי בסכום כלשהו או תכנית חיסכון לילדים למטרה כלשהי. למה? ככה! כי לזה נולדנו, זה מה שמקובל, והתרגלנו לנהל את הכסף בבנק מבלי לחשוב הרבה. אבל האם אנחנו צריכים להפסיד כסף כדי להחזיק אותו בבנק? האם זה הוגן שעל אף שאנחנו מפקידים בבנק כסף ולא מרוויחים – הבנק ישתמש בכסף שלנו וירוויח לבדו? גם אם זה לא הוגן זה בדיוק מה שקורה – הבנק משתמש בכספי הפיקדון או החיסכון שלנו, נותן את הכסף שלנו כהלוואה ומרוויח ריבית דריבית על הכסף שלנו.


הלוואות חברתיות

בכדי לפתור את האבסורד הזה, בו הציבור לא מרוויח כמעט דבר על כספי הפיקדונות בעוד הבנקים ממשיכים להתעשר, הוקמו פלטפורמות ה-P2P (המכונות גם פלטפורמות להלוואות חברתיות), הפועלות בעולם החל משנת 2004 ובארץ החל משנת 2014. פלטפורמות אלה מחברות באמצעות אתר אינטרנטי בין משקיעים לבין לווים, מאשרות באמצעים טכנולוגיים ואנושיים את ההלוואה ואת תנאיה, ומאפשרות למשקיעים להרוויח את כל הריבית על ההלוואה – במקום הריבית האפסית המתקבלת מהפיקדונות בבנק.


ניקח לדוגמה פיקדון על סך 100,000 ₪.זה סכום שהרבה משפחות נותנות לו "לנוח" בפק"מ שמתחדש מדי שנה או חודש, וכמעט שאינו נושא ריבית כלשהי.

נאמר למשל, שסכום כזה יושב בבנק 3 שנים (בעוד אתם לא מוסיפים לו כסף ולא מושכים אותו). אתם יודעים מה יהיה הסכום לאחר 3 שנים? בריבית בנקאית על פיקדון לסכום כזה בגובה 0.1% אתם תזכו להרוויח לאחר 3 שנים 300 שקלים שלמים. האם זה כדאי? התשובה כנראה ברורה. 


לעומת זאת, פלטפורמת Be The Bank, הפעילה משנת 2014 ולה אלפי משקיעים, מציעה ללקוחותיה "להיות הבנק", להשקיע בהלוואות לבעלי עסקים מובחרים ולהרוויח את כל הריבית בעצמם – כאשר הריבית השנתית הממוצעת היא בגובה של כ-6.6%. אתם יודעים מה יהיה הרווח שלכם על השקעה של 100,000 ₪ ל-3 שנים בריבית כזו? 21,135 ₪. 21,135 ₪ על השקעה סולידית, פשוטה, המתאימה לכל אדם המעוניין להשקיע – גם ללא ידע קודם בהשקעות. 

מדובר ביותר מ-20 אחוזים ריבית בשלוש שנים בלבד – לעומת כאפס אחוז ריבית שהבנק נותן. 

השקעה חברתית

להרוויח ריבית על הכסף שלנו זה חשוב, אך אנחנו ב-BTB רוצים לתת להשקעה שלכם ערך נוסף. BTB היא חברה טכנולוגית עם אג'נדה חברתית, שהוקמה בין היתר במטרה להציע לציבור בישראל השקעה מניבה שגם מסייעת לצמיחת הכלכלה המקומית. ההשקעה בפלטפורמה מסייעת לצמיחת מגזר העסקים הקטנים והבינוניים, ומשקיעים רבים בוחרים להביע אמון ולחזק את אותם בעלי עסקים באמצעות השקעה בפלטפורמה שלנו – במיוחד בתקופה זו!


הטבה לחברי ביגטיים 60+

אם גם אתם מעוניינים להתחיל להשקיע ולהרוויח ריבית על הלוואות (או שיש לכם שאלה שתרצו שנענה עליה) הירשמו בעמוד שהקמנו במיוחד לחברי ביגטיים 60+. משקיעים דרך הקבוצה יזכו להטבת הצטרפות ייחודית. 


למעבר לעמוד ההרשמה לחצו כאן

ליצירת קשר טלפוני: 072-3318337


האמור לעיל כפוף לתנאי החברה, לתנאי השימוש ולהוראות הדין כפי שיעודכנו מעת לעת. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה כלשהי ואין במידע על תשואות ו/או ריביות שהושגו בעבר כדי להעיד על תשואות ו/או ריביות שתושגנה בעתיד. אין באמור לעיל משום ייעוץ השקעות ו/או כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות ו/או ייעוץ מיסוי המותאם לצרכי הלקוח. פעילות P2P בישראל מוסדרת תחת חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (שירותים פיננסיים מוסדרים), תשע"ו-2016; ט.ל.ח.

ליצירת קשר עם BTB (תוכן פרסומי)
יש למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם

Loading...

מומלץ להתפנק עם הטבות חדשות

{{PRODUCTID.NAME}}

{{ProductId.Website_ShortInfo}}

מומלץ להיפגש כאן

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

מומלץ לטייל במקומות חדשים

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

הצטרפו לרשימת 
התפוצה שלנו

Loading...