על ייעוץ תזונתי ואורח חיים בריא

החל מגיל 50 פלוס, השמירה על הבריאות ואורח חיים בריא חשובים הרבה יותר. תזונה נכונה יכולה לעזור לכם לשמור על הבריאות ולהגביר את איכות החיים. אבל השאלה היא כיצד עושים זאת? לכן ראיינו את אורנה בר-עוז, מומחית בינלאומית להרזיה התנהגותית ומאמנת ומייעצת תזונתית. 

איך הגעת לתחום התזונה? 
"בעברי הייתי מורה וסגנית מנהלת בבית ספר הכי גדול בתל אביב. יצאתי לארה"ב יחד עם בעלי ושם חיינו במשך 13 שנים בזכות "החיים הטובים" עליתי שם במשקל ובהיקפים. בארה"ב למדתי את כל נושא התזונה ואיך לאמן לתזונה נכונה - Wellness Coach.  לאחר מכן פיתחתי וניסיתי את שיטות האימון שלי קודם כל על עצמי, וכך ירדתי במשקל 12 ק"ג ו- 4 מידות בהיקפים. היפה ביותר הוא שאני שומרת על משקל תקין כבר יותר מ 20 שנה".

מה זה בעצם ייעוץ תזונתי? מה מייחד את שירותי הייעוץ שאת מספקת? 
"כמאמנת, אני עוזרת לאנשים לשנות את הרגלי התזונה והאכילה שאותם הם סוחבים מילדות. אני עובדת עם מכשיר מיוחד שהבאתי מחו"ל שמבצע הערכת תזונה וסקירה לגוף ונותן לי 8 פרמטרים אישיים כמו אחוזי שומן, מסת שריר, BMI, ועוד. לאחר הבדיקה אני יכולה להתאים תוכנית אישית המותאמת לאורח החיים של כל אחד ואחת מהלקוחות שלי".

 

קראו עוד: אביב הגיע והאלרגיות גם- איך מתמודדים עם אלרגיות האביב?

 

האם התוכנית מתאימה לבני 50 פלוס? 
"פיתחתי תוכנית תזונתית מיוחדת לגילאי 50 פלוס שלהם אני עוזרת במיוחד להגביר את חילוף החומרים ולאזן את הגוף על ידי השלמת חוסרים ואכילה מאוזנת".

האם יש הבדל בין נשים לגברים בכל הנוגע לתזונה נכונה? 
"אני עובדת עם נשים וגברים כאחד. בדרך כלל הנשים שולחות אלי את הבעלים לאחר שהן מקבלות תוצאות, וכך נוח יותר להפוך את הבית לסביבה שקשובה לתזונה נכונה ואורח חיים בריא - טובים השניים מן האחד".

מה היית ממליצה לחברי הקלאב שמתלבטים האם להגיע לייעוץ תזונתי? 

"אני ממליצה לחברי הקלאב להגיע אלי ל"הערכת תזונה ובריאות" במחיר המיוחד לחברי הקלאב. בפגישה בת כ 40 דקות תקבלו את כל הפרמטרים ותצאו עם תוכנית תזונתית מותאמת אישית. ואם תרצו, תוכלו להצטרף לתוכנית המעקבים שלי הן על ידי פגישות אישיות לקרובים ו/או שיחות טלפון לרחוקים.  גם אני בגיל החברים במועדון (קלאב), מרגישה נפלא וחיה אורח חיים אקטיבי ובריא. אני אלמד אתכם לקבל את התוצאות הרצויות ולשמור עליהן לכל החיים, בדיוק כמוני. צרו קשר ואשמח לקבוע איתכם פגישה אישית".

חטיף חלבונים מבית אורניר Wellnes
רעבים למשהו מתוק? ספקו את התשוקה לשוקולד בחטיף טעים ועתיר חלבונים כארוחת ביניים או במקום עוגה עם קפה אחר הצהריים. החטיף מכיל 10 גרם חלבונים איכותיים בתוספת סיבים מסיסים והוא עשיר בוויטמין E, B6, B1, ו- B2. החטיף מגיע בשלל טעמים: וניל שקדים, שוקולד בוטנים ולימון הדרים. 

 

 

רוצים ליצור קשר עם אורנה בר-עוז? 

לאתר: www.ornirwellness.com

לדף הפייסבוק: "אורניר לתזונה נכונה"

אתם יכולים גם לשלוח לשלוח מייל ל- ornir.nrg@gmail.com או פשוט להתקשר לטלפון 054-6398650

 

 

 

ליצירת קשר עם מערכת קלאב 50
יש למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם

Loading...

מומלץ להתפנק עם הטבות חדשות

{{PRODUCTID.NAME}}

{{ProductId.Website_ShortInfo}}

מומלץ להיפגש כאן

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

מומלץ לטייל במקומות חדשים

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

הצטרפו לרשימת 
התפוצה שלנו

Loading...