עד מתי הכסף שלכם ינוח בפק"מ? הזדמנות להשקעה בתל אביב


1.5 טריליון שקלים של מר וגברת ישראלי "נחים" להם בחשבונות העו"ש ובפיקדונות נושאי תשואה אפסית. אז מה עושים? אחת החלופות היא להשקיע בנכס תל אביבי תוסס, כזה שיציע פוטנציאל להשבחה יפה, שכ"ד נאה, תשואה טובה, והזדמנות לתת קפיצה ל-Weekend בעיר ללא הפסקה.

אם עברתם את גיל 50, ואתם אנשים מסודרים בחיים, אז כנראה הסיטואציה הזו תהיה מוכרת לכם מקרוב. חסכתם לאורך השנים, לעיתים גם ירשתם, והצטבר לכם בצד סכום כסף נאה. אלא שהכסף הזה שוכב לו כבר מספר שנים כמו אבן שאין לה הופכין בחשבון העו"ש או בפיקדון קצר מועד. הכי בטוח וסולידי, אבל כשהריבית היא אפסית גם הכי פחות מרוויח. למעשה, את התחושה הזו מכירים ישראליות וישראלים רבים, שכשנה לאחר פרוץ הקורונה לחיינו כבר מחזיקים בצד סכום עתק של כ-1.5 טריליון שקלים.

אחת החלופות האטרקטיביות היא בדמות רכישת נכס להשקעה בתל אביב. העיר הפכה בעשור האחרון לאחת הערים הנחשקות בעולם, עם תנופה נדל"נית מרשימה בקנה מידה גלובאלי, וקו רקיע שלא היה מבייש את הערים המפותחות ביותר בעולם. גם בימים אלה, בין הסגרים ותוך כדי הסגרים, משקיעי נדל"ן מישראל ומהעולם מאתרים נכסים מעניינים לרכישה בתל אביב. הדבר נכון במיוחד לנכסים המצויים בלב העיר, לא הרחק מחוף היום, המקום אליו מתנקזות אין-סוף אנרגיות וחיוניות, שהפכו את תל אביב לשם דבר עולמי.

אחד הפרויקטים הללו, שמושך התעניינות רבה מצידם של משקיעים המחפשים אחר נכסים ייחודיים בלב מתחם התיירות של תל אביב, מצוי ברחוב אידלסון 7, פרויקט חדש של חברת Ewave Nadlan והאדריכל יניב פרדו. במרחק של פחות מ-200 פסיעות מחוף הים הכי תל אביבי, יוקם פרויקט חדשני בעיצוב בינלאומי ייחודי ומרהיב בסגנון הבאוהאוס המודרניסטי, עם 22 יחידות דיור בתמהיל דירות מגוון: דירת גן, דירות 2-3 חדרים ופנטהאוז יחיד בקומה עם נוף פנורמי לעיר ולים

בימים אלה משיקה החברה לחברי "ביג טק" את דירות ה “weekend”-בפרויקט אידלסון 7: הדירות בבעלותכם המלאה, מעוצבות ע"י מעצבת בינלאומית, מרוהטות, מאובזרות ומנוהלות עבורכם לאורך כל השנה. חברת ניהול תשכור את הדירות ל 3 שנים מהאכלוס בתשואה מובטחת הגבוה ממחירי השוק.

קונספט דירות ה-
Weekend כולל:

  • עיצוב עילי
  • ריהוט ואבזור עד הפרט האחרון
  • ניהול ותחזוקה 365 ימים
  • תשואה חודשית גבוהה במיוחד
  • והבונוס: זמינות לחופשה תל אביבית מתי שתבחרו

דירות 2 חדרים, החל מ 2,920,000 ₪
דירות 3 חדרים 4,100,000 ₪

המיקום האטרקטיבי של הפרויקט, במרחק קצרצר מרצועת החוף היפהפייה של תל אביב ומהטיילת המטופחת, ומרחובות שוקקים דוגמת דיזינגוף, נחלת בנימין, רוטשילד ושוק הכרמל- מהווה את אחד היתרונות הבולטים ביותר של הפרויקט. כמו כן, נגישות הפרויקט לכלל אמצעי התחבורה, כולל תוואי הרכבת הקלה ותחנת "מוגרבי" העתידית שתבנה ממש בסמוך, מעלה את האטרקטיביות להשקעה.

חברת Ewave Nadlan עוסקת בייזום וניהול פרויקטי נדל”ן מובילים בישראל כבר למעלה מעשור. החברה, שצברה ניסיון עשיר בפעילות נדל"ן באזורי הביקוש של תל אביב, הינה בעלת מוניטין וניסיון רב שנים, ומתמחה באיתור קרקעות בעלות פוטנציאל השבחה גבוה עבור לקוחות ומשקיעים. ראיית הלקוח במרכז הינה חלק מהותי בערכי החברה, וכפועל יוצא מכך מלווה צוות המומחים את המשקיעים לאורך כל הדרך- החל משלב המכירה ועד קבלת המפתח לדירה.


לפרטים נוספים ליחצו על הקישור, או חייגו 072-3308383 



ליצירת קשר עם EWAVE (תוכן פרסומי)
יש למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם

Loading...

מומלץ להתפנק עם הטבות חדשות

{{PRODUCTID.NAME}}

{{ProductId.Website_ShortInfo}}

מומלץ להיפגש כאן

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

מומלץ לטייל במקומות חדשים

iconfinder-time-24-103169-1.svg

{{ProductId.Date}}

iconfinder-map-pin-location-2546981.svg

{{ProductId.Location}}

הצטרפו לרשימת 
התפוצה שלנו

Loading...